konstigheter
En gång hade min lillebror en tjej, och den tjejen hade en familj som var väldigt speciella. De hade strikta regler, och brorsans tjej hade depression, och egna problem. Hur skall min bror göra för att glömma dessa situationer som uppstod?
Det är väl ingen speciellt med att ha strikta regler?
Hur menar du med "dessa situationer som uppstod" förstår itne riktigt vart du vill komma?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja du får nog utveckla detta lite mer
I så fall välkomnar jag frågor. Men kan inte berätta allt, för jag viker inte ut mig på internetet. Man lär tänka på vad man säger och inte. Annars får man både det ena och det andra efter sig. Men det ordnar sig alltid
Men hur ska du få svar om du inget säger? Och viker ut dig på nätet har du väl redan gjort i så fall, även med det lilla du skriver, samt alla dessa trådar du vill ha hjälp med och få svar. Hur ska man kunna svara om man inte får veta vad du vill?
Varför skulle jag säga något till de som inte kan och vill ge svar. Har inget med svar att göra.

Men hur ska man kunna svara om man inte vet vad det handlar om?
#5 Varför frågade du ens då? Inte logiskt alls.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Blir lagomt irriterad på alla dina inlägg här. Du skriver nånting halvdant, för du kan "inte vika ut på internet". VI kan inte ge DIG utförliga svar när du inte ens skriver korrekt. Vill du ha svar på dina frågor får du skriva utförlig. Och sluta upp med att skriva "Varför skulle jag säga något till de som inte kan och vill ge svar. Har inget med svar att göra." Vill du ha hjälp så skriver du. Annars kan du ge f*n i att göra nya trådar hela tiden.
Håller med #8.
Jag håller inte riktigt med #8.
Klart du inte gör när du är så trångsynt. Sen är det inlägget endast riktat till dig så du tar åt dig.
Varför skulle jag ta åt mig?!
#12 Varför skriver du här inne?
Du vill inte ha hjälp och bryr dig inte om vad vi skriver. Vad är det du vill?
Med tanke på hur du reagerar så skulle jag säga att du tar åt dig, ja. Vad exakt är det du vill få ut av alla dessa trådar du har skapat? Skriver du mer utförligt, och skriver korrekta meningsuppbyggnader blir det lättare att förstå. Du skriver väldigt osammanhängande och flummigt därav att vi frågar. Eftersom du frågar på internet så har du redan vikt ut på internet.
Okej, jag skriver här mest för att någon jag känner skriver här som inte vågar prata med mig på annat sätt.
Det var mig en feg person. Men du frågar öppet, så skriv utförligt och korrekt så kan vi hjälpa dig med du frågade från början.
Jättebra att du kan prata med din vän.
Men kanske ska du låta bli att starta massor av onödiga trådar.
Detta är ingen kontakt tråd. Skriv privata meddelanden då till den personen.
Vi har nu varit några stycken som är villiga att hjälpa dig men som du håller på så vill ingen svara på dina trådar längre.
Nästa gång du startar en tråd och verkligen vill ha hjälp så kanske ingen har lust längre.
Men jag behöver ingen hjälp, bara snacka med personen som inte kan svara.
Skriv PM till personen då
Jag skrev, att personen inte kan svara
Då får du väl vänta på svar. Lär ju inte gå snabbare via en massa olika trådar.
Mata inte trollet…
Nähä hur ska ni då få kontakt?
Orkar inte med dig mer. Lycka till med vad du nu håller på med!
Kan väl inte bara sitta, och vänta… men visst, jag behöver inte skriva, men då blir ju saker som de blir också :)
Du väntar ju även när du skriver här. Är du ett troll så ah.. Borde inte skriva ut dte så håller det för mig själv. Svarar inte personen på PM så vill personen uppenbarligen inte skriva med dig.
Jo, jag vet det. Men jag behöver uppenbarligen prata med personen, och där är väl själva problemet. Kommer inte sakna detta i alla fall