Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 17708 ggr
Jessicahagstrom94
2012-04-04 14:10
14

hur ofta?

hur ofta träffar ni er partner? om ni inte bor ihop alltså.

jag har pojkvän, men vi ses oftast som mest 2 gånger på en hel vecka och jag börjar verkligen bli trött på det.
jag ser ju mina vänner med deras pojkvänner som träffas hur mycket som helst och har det skitbra och är så söta mot varandra.

så borde det ju vara efter nästan 3 år också. det känns som om han inte tycker om att umgås med mej för han kan nästan aldrig eller så har han nån annan anledning :s börjar tro att det beror på att han inte vill och inte att han inte kan.

2 gånger i veckan är väldigt lite enligt mej.

har pratat med han om detta typ miljoner gånger men han blir sur varje gång och säger att han inte vill träffas lika ofta som jag. men allvarligt, 0 - 2 gånger i veckan?! seriöst…
vill inte göra slut heller för då lär jag ju aldrig få nån annan och jag vägrar vara singel för de lär ju vara urtråkigt som mitt liv ser ut nu.

Mitralis
2012-04-04 14:15
1

Kanske han är tillsammans med dej bara för att han inte får någon annan. Det är kanske därför som han inte vill träffa dej. Eller så kanske han känner du bara är tillsammans med honom för att du inte vill vara singel, och då är det ju inte så roligt att träffa dej. Men han gör som sagt inte slut för att han inte vill vara ensam.

Vill du verkligen vara tillsammans med honom?

Karmatarerskanise
2012-04-04 14:28
1

Jag och killen träffas ca 3 gånger i veckan, vi bor i samma stad, 20 min gångväg från varandra.

Själv är jag van från andra förhållanden att man träffas varje dag. Så detta är lite nytt för mig, men kanske är detta bra, man kommer inte bråka eller störa sig på saker på väldigt länge eftersom  man längtar så efter honom mellan gångerna :)

Har du berättat för din pojkvän hur du känner?

Jessicahagstrom94
2012-04-04 14:32
0

#1, jag frågade faktist precis rakt av om det är så att han är tsm med mej för att han är rädd att inte hitta någon annan eller för att han inte vill va singel, men då fick jag ett "nej för jag älskar dej av hela mitt hjärta" till svar. jag är inte heller tsm med han bara för att ha någon som det kanske lät, hehe.. menar att det vore roligare om han kunde inse att jag vill träffas lite mer än 2 gånger per vecka iallafall. dessutom engagerar han sej inte speciellt mycket i förhållandet heller, jämfört med mina vänners pojkvänner.

#2, jo det kanske är positivt ändå.. på det sättet! men det blir ju så tråkigt dagarna han inte är hos mej när man inte har nåt att göra liksom :s och jag tycker ju om att vara nära honom.

Mitralis
2012-04-04 14:35
0

#3 Okej, det lät faktiskt lite illa i #0 Glad
Alla killar är olika och han verkar vara den typen som är som han är. Tror inte att han kommer att ändra sig så endera så tänker du om, eller byter kille, tyvärr…

Karmatarerskanise
2012-04-04 14:36
2

#3 Jo, jag vet hur det känns när man vill vaara nära personen hela tiden. Känner så nästan alltid :P

hus-musen
2012-04-04 15:15
1

Innan vi flyttade ihop så träffades vi mer eller mindre varje dag och oftast på helgen med. 2-3 gånger i veckan är väl okej ändå, med tanke på att man ska ha tid att tex plugga, arbeta mm.
Sen beror det ju på hur långt ifrån varandra man bor, är det 10 minuters promenad kan man ju bara kika förbi en timme eller två, är det 10 mil så kräver det ju lite mer planering.

Qui dormit, non peccat

JustMySelf
2012-04-04 15:31
2

För mig är 2 gånger per vecka inte för lite. Visst det är inte mycket, men oavsett hur mycket jag älskar en kille så vill jag ha tid till annat också.  Så att han inte vill/kan träffas oftare än så behöver inte betyda att man inte älskar dig :)

drulleman
2012-04-04 15:38
0

Vi träffades varje dag i 4 månader innan vi flyttade ihop. För oss var det fullkomligt naturligt att ses varje dag efter jobbet då vi bodde 4 km från varandra

ettlitetalias
2012-04-04 16:48
2

I mina andra förhållanden så har vi oftast setts 2-3 gånger i veckan. Ibland mer, ibland mindre. Har varit en rikig pina ibland då jag suttit och suktat och önskat efter honom på mina "lediga" dagar, så då blir ju ingenting gjort ändå! Jag är en sån som vill ha dem till hands så att säga. Som vi bor nu är ganska prefekt. Vi har varsitt rum i ett hus som vi delar med andra. Då kan vi ta tid lite när vi vill bara till oss själva, men vi är bara en dörr bort om vi vill umgås :)

[Wera]
2012-04-04 21:40
1

Men vilken inställning du har… ändrar han inte på sig är det klart att du kan göra slut tycker jag! Någongång måste man ju kunna flytta ihop?! Vad gör man då när man inte vill ses så ofta? Så i framtiden lär det väl inte funka… tror absolut att du kommer finna en ny och mer engagerad kille om du vill det liksom :)

Jag träffar min pojkvän varje dag! Vi bor en mil ifrån varandra. Vi bor inte ihop men vi sover ihop varje natt. Men vi har olika intressen så efter jobb och plugg gör vi egna saker utan varandra. Ex. jag är med mina vänner och han med sina. Sen ses vi mot kvällen :) På helgerna är vi lite mer med varandra ^^

Det är jätte viktigt för mig… tycker 2 gånger i veckan är ingenting! Är jag och killen ifrån varandra två dagar så saknar vi varandra redan haha.

Jag menar, jag behöver inte vara med han över dagarna, räcker med att vi ses på kvällen, tittar på film, myser och sover. Sen på helgerna kanske man hittar på något över dagen. Så vi har fortfarande en del fritid där vi kan hitta på vad vi vill också.

Jessicahagstrom94
2012-04-04 21:54
0

ska tillägga att han bor en mil bort och verkar aldrig ha saker för sej, lika lite som jag gör om dagarna. det handlar inte om plugg eller jobb som någon skrev.

han bara vill inte träffas så "ofta". när han säger så undrar jag hur han tänker när han tycker att 2 gånger per vecka är för ofta.. liksom?

äsch, har för många andra bekymmer än pojkvännen, så jag får väl ta och acceptera att han inte tänker engagera sej i att träffa mej då.

[Wera]
2012-04-04 22:03
0

#11 Jag förstår inte din killes tänk alltså.. fattar han inte att fortsätter han kan det leda till att det tar slut mellan er två? Ni borde gå ihop och mötas på mitten någonstans, inte bara ha hans "regler".

Min kille nöjde sig med att träffa sin tjej ett par gånger i veckan han också förut. Han tyckte det var skönt att vara ensam några/något dygn ibland. Men nu när han blivit tsm med mig tycker han inte om det lika mkt. :) Han sänder ofta sms där det står att han saknar mig osv. Men förr var det inte alls lika mkt (inte ens i början av vårat förhållande då det är vanligt att man umgås oftare). Han har dock ett tidskrävande jobb och intresse (han har en verkstad) han jobbar helger och vardagar (olika per vecka). Men trots det så klämmer vi ihop några timmar varje dag till varandra (räknar inte med då vi sover haha). Det är dock sällan jag vaknar upp tsm med honom då han har hunnit sticka till jobbet innan jag vaknar men därför är vi mer med varandra på kvällarna.

Bryr han sig inte att du också har lite krav? …
Jag menar, när jag tycker att jag och killen har umgåtts "för lite" (alltså riktigt umgås, inte bara de få timmarna innan vi somnar) då lägger han undan tiden i verkstaden och ägnar dagen med mig istället. :)

Jessicahagstrom94
2012-04-04 22:25
0

så tycker jag också som du säger #12. han måste ju fatta att jag kommer tröttna på detta, han måste inse att jag också vill få bestämma lite. vi sover heller nästan aldrig ihop, nu har det blivit två helger i rad vilket är ovanligt för oss.

visst vill man kanske ha lite ensamtid varje vecka, men jag menar, han får ofta minst 5 dagars ensamtid. för inte så längesen träffades vi inte på två veckor, visst han var sjuk i några dagar, 4 kanske, och då vill han inte träffas. och jag hade nog en del att göra vissa dagar, men ändå. två veckor!

[Wera]
2012-04-05 11:54
0

#13 Då hoppas jag att ni (båda) sakna varandra mycket under de två veckorna :) Nej men alla förhållanden är olika men jag tycker inte att ett förhållande håller om inte båda parter är med på att ex. som hos er, inte träffas "så ofta". Jag har varit ifrån min kille 7 dagar som max, på två år sedan vi blev tsm…

Jetaime
2012-04-05 14:45
0

Jag och min pojkvän bor inte tillsammans och har en bit mellan oss, och vi ses en gång i veckan eller en gång varannan vecka. Vi hade kunnat ses oftare igentligen, men problemet är att jag har mina djur hemma och, och han jobbar mitt i veckan och jag jobbar ofta helger.. Han har precis flyttat hemifrån med och har inte alltid råd att komma ner till mig..

Sarah
2012-04-05 15:28
0

Vi ses 1-2 ggr i veckan och jag tycker att det är lagom så länge vi inte bor ihop. Jag har jobb, djur och vänner jag vill hinna med oxå, samt ensamtid.

Jessicahagstrom94
2012-04-05 17:03
0

men hos er #15 & 16 förstår jag nästan att ni inte träffas mer eftersom det är jobb och djur och så med i bilden.
men vi jobbar inte, vi går på samma skola, ja tills han tar studenten nu då, han har inga djur, brukar inte träffa sina vänner så mycket, och det gör inte jag heller mer än i skolan och så.
Jag har djur hemma, men dom kan ju mamma eller pappa ta hand om när jag är hos honom ibland. oftast är han här så jag kan ta hand om kaninen medans jag är med honom.. :)

så jobb, vänner och djur är inte en orsak här till att ses sällan. jag är en sån som inte gillar att sitta och göra ingenting liksom..

Mitralis
2012-04-05 17:05
0

#17 Träffas ni mycket på skolan?

Jessicahagstrom94
2012-04-05 17:07
0

#18, aldrig. ser han inte ens där för han går i byggnaden bredvid en trappa upp.

pyromanen
2012-04-05 17:33
3

Istället för att sukta eller ha tomt när ni inte ses, så fyll ditt liv med innehåll!  träffa kompisar, odla intressen o.s.v. Tror man kan göra skillnaden mellan hur ofta man vill ses värre genom att den ena längtar mer o mer den andra börjar känna sig kvävd.  Folk är olika.  Nu var det länge sen jag var ihop med nån jag inte bodde med, men minns jag höll på o fick spader när det blev för mycket. Minns att jag blev desperat efter "luft" om vi hade bott hos varandra 3 dygn i rad eller nåt sånt.  Andra är anorlunda och trivs ihop hela tiden (eller mer sällan), men det funkar inte att jämföra med andra, man är tvungen att titta på de två som ingår i just denhär relationen och få ihop deras preferenser o behov så bra som möjligt. Man kan inte ändra på sin pojkvän.

Mitralis
2012-04-05 17:36
0

#20 Jag klickar "Bra inlägg" Glad

Sarah
2012-04-05 17:53
0

Håller med pyromanen. Dags att skaffa sig en hobby :)

Jessicahagstrom94
2012-04-05 18:55
0

rider på tisdagar ^^ sen finns det inte så mycket mer som är kul att göra själv, och han blir bara sur när jag skulle råka vara med mina vänner för han tycker inte om dom -.-

Mitralis
2012-04-05 19:03
1

#23 Okej, vad är det för kille du har egentligen? Obestämd
Han vill inte vara med dej och du får inte vara med dina vänner.
Dumpa killen innan du bli ensammast i världen.

Jessicahagstrom94
2012-04-05 19:07
0

#24, ja du anar inte hur många gånger jag har velat göra det. men jag råkar vara en sån som inte kan göra slut. :s och ibland är man hur kär som helst, men ibland känns de bara skit.

Mitralis
2012-04-05 19:11
0

#25 Skulle du tycka att det var okej om någon av dina vänner skulle bli tvingad att sitta ensam hemma bara för att hennes kille inte ville att du skulle träffa henne?
Det är ju skillnad om han kanske inte vill vara med när du träffar dina vänner, men att bli sur för att du gör det är ju bara elakt och hemskt.
Tänk hur detta kanske kommer att utveckla sig framöver. Tillslut så kanske du inte enns får träffa din egen familj.

Jessicahagstrom94
2012-04-05 19:13
0

så illa kommer jag inte låta det bli, och jag tror inte det blir det annars heller. men ja, det är ju tråkigt att inte kunna vara med sina vänner bara för att han blir sur. då lär jag ju sluta säga vad jag gör om dagarna om det ska gå.

Mitralis
2012-04-05 19:14
0

Eftersom han inte verkar engagera sig så mycket i dej så är det lättaste sättat att göra slut antagligen att sluta engagera dej i honom.
Brukar han ringa till dej någon gång?

Jessicahagstrom94
2012-04-05 19:20
0

#20 jo precis.
vi pratar aldrig i telefon för ingen av oss gillar det, men vi smsar typ jämt, förutom när nån av oss är upptagen med till exempel skola.

Mitralis
2012-04-05 19:23
0

#29 Okej. Mår du bra med honom då så att han är värd att vara ensam för?

malinmagnusson
2012-04-05 19:43
0

Varje dag träffades vi innan vi flyttade ihop.

Men vi bodde  båda i centrala Sundsvall ett stenkast från varann. Och jag jobbar hemifrån vid datorn hela dagarna så jag får massor av ensamtid då och har även möjlighet att styra mina arbetstider ganska mycket så det blev en bra balans mellan egentid/träffa vänner/och vara med killen.

Men sen flyttade vi ihop ganska fort, alldeles för fort enligt vissa

Jessicahagstrom94
2012-04-05 20:00
0

#30, när vi är med varandra känns allting rätt, det är ju just att jag inte vill ha så mycket ensamtid som han vill ha. :/ men jag kan överleva om det är så.

#31, okej, men det var ju bra. han bor ca en mil bort just nu men ska flytta lite närmre snart så jag hoppas att det blir bättre då..

StickyKitten
2012-04-06 00:43
2

Vi brukar spendera helgerna tillsammans, sova, vakna, äta frukost och hitta på något. Utöver det så ses vi kanske 2 kvällar till i veckan. Bor i samma stad.

Jag skulle inte betrakta det som normalt att inte vilja träffas mer än bara 2 gånger i veckan, särskilt inte om man inte har något annat väldigt viktigt för sig. Egentid är superviktigt, men bor man inte ihop så har man gott om egentid ändå oftast.

Den man tycker om vill man vara med, inte alltid men ofta, så är det bara för min del.

Jessicahagstrom94
2012-04-06 21:26
0

#33, det är just därför jag undrar om han verkligen tycker om mej, trots att han säger det hela tiden.

Sarah
2012-04-06 23:14
0

Du kommer vara väldigt ensam den dagen det tar slut om du undviker dina vänner för hans skull… För din skulle är det lika bra att gå. Han verkar inte göra dig lycklig.

Mitralis
2012-04-06 23:18
0

Det finns vissa som inte har så stort behov av att träffas, de kan säkert vara kära ändå. Men jag håller ändå med #35. Jag gillar inte alls att han hindrar dej från att träffa dina vänner. Jag hör varningsklockor och inte bröllopsklockor.

Niini
2012-04-07 10:34
0

Innan vi flyttade ihop kan man säga att vi träffades ons, fre-sö. Rutiner redan från början skulle det vara ;) Ibland mer o ibland mindre beroende på skola.

Otario
2012-04-08 22:44
0

Jag och min pojkvän bor 11 mil ifrån varandra, alltså ungefär 1½-2 timmars tågresa, vilket gör det väldigt svårt för oss att träffa varandra mer än på helgerna (fre-sön) och loven eftersom båda studerar. Vi har varit tillsammans i snart 2 år nu i maj. Det är rätt skönt att få tänka på annat på vardagarna, men jag är väl ändå den i förhållandet som saknar min partner mest.. Tror jag, haha :) Inte är jag tankeläsare inte.. Men jag försöker att inte "kväva" honom med min längtan.

Till TS, min kille har också lite svårt för att jag träffar mina kompisar, men jag gör det ändå och ignorerar att han blir tjurig helt enkelt :) Ingen större skada skedd, så träffa dina vänner ändå! Det mår du bra utav!

/ Emma

Lupin
2012-04-09 15:34
1

Jag tycker att du borde tänka på att alla inte är lika. Många vill få vara lite själv. Helt enkelt ha lite egen tid med att bara få lugn och ro och inte göra något alls. Det är väldigt viktigt för många. Kan juh vara anträngande att gå i skolan och få så mycket socialtid. Så jag tror inte att det handlar om dig.

Sen tycker jag att det låter som att du jämför honom med dina vänners killar och det kan juh jag säga att jag skulle ta väldigt illa upp om min man jämförde mig med sina ex eller kompisars tjejer. Men det hoppas jag att det är något du baar tänker och inte säger till din kille. Jag tycker att det är något du får respektera och göra det bästa utav situationen och planara kanske lite med en överraskning tills ni träffas som visar hur mycket du uppskattar tiden som du får med kille.

Men dina vänner tycker jag absolut att du ska träffa på din övriga tid. Vänner är en väldigt stor del i livet.

www.vovvensdagis.se

[fessing]1
2012-04-09 17:38
0

träffar min nästan var helg och några gånger i veckan:)

Jessicahagstrom94
2012-04-09 20:45
0

vi träffades typ varje dag i början så det är därför jag funderar om det beror på att jag är tråkig att vara med eller nåt..

[Northbridge]
2012-04-09 21:39
0

Vi träffas bara någon gång ibland.. O.o Sällan.. Nu ska jag flytta 100 mil ifrån honom ;/

Jessicahagstrom94
2012-04-09 21:53
0

#42 nej vad tråkigt! :(

[Northbridge]
2012-04-09 21:54
0

#43: Nej, är inte så jätte glad över det, men inget jag själv valt så..

Jessicahagstrom94
2012-04-09 21:56
0

#44, nej, sånt väljer man nog inte frivilligt skulle jag tro… :o

gullungen2
2012-04-09 23:05
1

För mig låter det som att det handlar om kommunikation kommunikation och åter kommunikation. Ni måste prata med varandra och förklara hur ni båda vill ha det. Det blir aldrig bra av att gå runt och fundera på vad den andra vill och vad som kommer hända om jag gör si och så eller hur jag "borde" göra. Det bästa är att du säger precis som du känner och se hur han tar det. Han kanske också har saker som han vill säga och om du öppnar för denna konversation kan mycket komma fram som man inte visste innan.

Men det finns ju såklart en risk: Att ni inte kommer överens och gör slut.

Denna risk tror jag du måste ta, annars kommer du nog gå runt och fortsätta fundera. Eller så fortsätter du som förut och nöjer dig med det du har. Det är ett val du måste göra.

Livet handlar om att acceptera saker som de är och om man inte gör det så är enda sättet att själv göra något åt dem, för det är ingen som kommer och lägger upp saker på silverfat framför en. Min erfarenhet är att man måste ta tag i det själv. Om inte annat så kommer du nog att lära dig mycket av det här förhållandet som du kan ha nytta av i framtiden, oavsett hur det nu går.

Minns min gymnasietid och det är så mycket som man inte vet om sig själv i den åldern. Det är det svårt att veta vem man passar ihop med och känna av vad man mår bra och mindre bra av. Ge det tid och tids nog kommer du att få livserfarenheter som leder dig fram till en kille som känns rätt för dig!

Håll ut! Vi killar är inte alltid lätta att dras med

Jessicahagstrom94
2012-04-09 23:08
0

har sagt hur jag känner till han många gånger, får typ inget speciellt svar på det.

gullungen2
2012-04-09 23:11
0

Hur har du sagt det? Känns som att han inte riktigt bryr sig och då tror jag att du måste säga till ännu mera bestämt och kanske också lägga in ultimatum.

Typ: "Om vi fortsätter så här så vet jag inte om detta kommer att fungera"

Har du sagt det på detta sätt?

Jessicahagstrom94
2012-04-09 23:15
0

ja i stort sett på det sättet.

gullungen2
2012-04-09 23:30
0

Då måste du nog ta ett steg till och börja visa det genom handlingar istället.

Min gissning är att han tänker så här: "Hon pratar alltid en massa om att vi borde träffas oftare, men det vill inte jag och hon stannar ju kvar hos mig, så tydligen så vill hon ju ha det så här". Du måste VISA för honom vad du menar annars kommer han inte förstå.

Hade en väldigt liknande grej. Inte med en flickvän men med en kompis som ofta gjorde sig lustig på min bekostnad och jag försöte säga till flera gånger, men han förstog liksom inte. Tillslut ringde jag och sa som det var och känslorna bara svallade över så jag sa det inte på det bästa sättet, men till slut måste man nästan VISA med ilska för människor förstår liksom inte.

Det är så ofta man gör eller säger något och så tror man att andra förstår precis vad man menar, men en sak jag lärt mig är att man måste vara riktigt tydlig för annars förstår inte människor att man vill att de ska ändra sitt beteende. Om man inte är tydlig kör folk på med sitt gamla race som de alltid gjort och ägnar inte en tanke åt att de måste ändra sig.

Man kan ju bara utgå från sig själv och därför tror man att folk förstår en när man säger något, men man måste ofta ta det ett steg längre och VISA vad man menar.

Det är svårt i dessa situationer, man är kluven och vet inte riktigt hur man ska göra för att man samtidigt inte vill riskera något, men man måste ta sig i kragen, ta tjuren vid hornen för då lär man sig något

Jessicahagstrom94
2012-04-09 23:39
0

jag ska försöka "ta mej i kragen" och verkligen få han att fatta allvaret.

jag tror att jag kommer få väldigt svårt om inte omöjligt att hitta en ny kille, för ja.. jag är inte lika normal som ni om man säger så, tänker inte berätta allt här men det är inget illa som jag menar med att jag inte är normal.
men det är något som gör att killar backar undan så fort dom ser mej, dom vill inte vara ihop med "nån som jag." PM kan jag berätta på, tycker inte alla behöver veta.

så det gör mej orolig över att hitta ny, då jag absolut inte vill va singel. :s
något som också gör det hela jobbigt är att vi har varit tillsammans nästan 3 år, jag kommer ju sakna han när jag inser att han är borta? kommer fundera vad han gör, om han har ny osv.. jobbigt!!!

gullungen2
2012-04-09 23:45
0

Ja du har det inte lätt! Är jobbigt när världen omkring inte vill fungera som man själv vill, speciellt när man känner någonting starkt för någon annan också.

Vad betyder PM? Är inte så ha på förkortningar. Prememoria gissar jag men…. eller nu kom jag på: Kan det vara personligt meddelande?

Du får gärna gå in och skriva privat för jag lyssnar gärna. Tycker det är kul att hjälpa folk för det mår jag också bra av :D

Jessicahagstrom94
2012-04-09 23:49
0

personligt meddelande ja, hehe :)

tänkte snarare om nån undrade vad det är för "onormalt" med mej som jag nämnde.. isåfall är det bara att fråga i ett personligt meddelande men här kan ju hela världen se. okej, nästan hela världen.

Sarah
2012-04-10 10:05
2

Finns det ngn som är normal? Att inte vilja vara ensam är en dum anledning att stanna i en relation där man inte är lycklig. Jobba med ditt självförtroende istället och bli nöjd med den du är. Om killar backar är det säkert för att du är i en relation och utstrålar otillgänglig. Eller så märks ditt dåliga självförtroende och det om ngt är osexigt. Bättre att arbeta med sig själv och låta sig själv träffa ngn som gillar den man verkligen är.

Salish
2012-04-10 12:32
1

Vi träffas privat ungefär 2 dagar i veckan, på helger, men vi ses ju i skolan också och ibland tar vi en fika efter skolan. Det är ju inte mycket, men vi har fortfarande kontakt de dagarna vi inte träffas "ordentligt". Jag tyckte också att det var jättejobbigt förut, men nu har jag liksom lärt mig att acceptera att han behöer mycket egen tid, och dessutom har vi båda ganska mycket aktiviteter utöver skolan. Tycker att det funkar bra, men det är ju fantastiskt på lov och sånt där då vi hinner ses oftare.

Liss
2012-04-10 15:48
0

Min pojkvän bor 214 mil ifrån mig. Så vi träffas så fort vi kan. Vilket ibland är varje helg till varannan helg. Men senaste tiden har vi haft mycket att göra båda två. Så nu har det blivit ungefär tre veckor i mellan, två gånger.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jessicahagstrom94
2012-04-10 21:24
0

skrev till han igen att han lär träffa mej som han lovat denna vecka, minst 2 gånger denna vecka sa han och lovade. men nej nu blir de inte så. så jag sa åt han IGEN att han får sluta göra som han gör och jag frågade IGEN om han vill va singel eftersom de verkar så, och oj vilket enormt utbrott han fick på mej. vet inte om jag är singel snart kan ja säga.

[Tovab]
2012-04-11 19:56
0

Jag och min pojkvän träffas iaf 4 dagar i veckan. Ibland mer. Känns bra så =)

Jessicahagstrom94
2012-04-11 19:58
0

så vill jag ha det :/

[Tovab]
2012-04-11 20:01
0

Förstår det. :/ Men varför vill inte din kille ses oftare?

Jessicahagstrom94
2012-04-11 20:13
0

jag har ingen som helst aning.. :(

[Tovab]
2012-04-11 20:18
0

#61 Jag och min kille kör lite spontant. Börjar ju sakna varann sekunden efter man har setts.. Haha :) Så blir att vi ses väldigt ofta :3

MatVeronica
2012-04-11 20:23
0

Jag tycker inte det verkar som ni passar ihop alls.  Ni kan ju inte kommunicera. Du har ingen som helst aning om varför han inte vill ses oftare.

Och i vilket fall så är ju inte ni överens om hur ofta som är lagomt Jag tycker själv att 0-2 ggr i v om man bor endast en mil från varandra är otroligt lite. Men det är jag det

Jessicahagstrom94
2012-04-11 20:40
0

#63, det är han som inte kan kommunicera, jag försöker göra de hela tiden. har frågat minst 100 gånger varför han inte vill träffas men får inget vettigt svar. och ja, det är otroligt lite.

Denna kommentar har tagits bort.
Liss
2012-04-24 04:43
0

#56 Wow! 214 mil… och han skulle komma varje helg. Jag måste varit väldigt snurrig när jag skrev det där. Snarare 214 km, men inte ens det stämmer. 350 km - 35 mil. Nu när jag klartgjort det för mig själv kan jag äntligen gå och lägga mig.

Jessicahagstrom94
2012-04-24 12:22
0

haha ja.. 35 mil lät ju iallafall bättre än 214 mil! ;) men ändå, wow att ni ses så pass mycket ändå!

Wand
2012-04-24 13:37
0

Min pojkvän var här under påskhelgen och det var första gången vi sågs sedan den 18:e november. Innan den gången så hade vi inte setts sedan början av juni. 

Så, inte ofta. Men det funkar. Love conquers all.

Vi har en distans på 60 mil.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Toxics
2012-04-24 13:43
3

Jag bor ihop med min sambo, Så egentligen borde jag väll inte få skriva i den här tråden. Men jag vill bara inflika, att det verkar inte som att du är lycklig eller trivs i ditt förhållande. Och ingen karl är värd att slösa sitt liv på. Klart om man verkligen tycker om varandra ska man väll vara tillsammnans men det verkar inte som att ni verkligen gör det.

Du kommer vakna upp en dag och inse att du bara har låtit livet passera och bara flytat med strömmen. Och det är inget roligt. Fyll ditt liv med saker du tycker är kul istället.

Ju mer tid du ägnar åt att fundera över dig och din kille. ju Mer tid förlorar du.

Slå dig fri.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Liss
2012-04-24 17:56
3

#67 Jo, jag måste säga att han känns ganska unik som sätter sig och kör, så fort han bara kan (till mig som är fattig student) i 5 timmar. För att spendera varenda ledig minut med mig. I'm happy. ^^