Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1680 ggr
MonaAlexandra
0

Speciella dagar

Har ni någon gång speciella dagar med eran pojkvän/flickvän?
Alltså filmkväll varje fredag, picknick varje torsdag?
Ja ni fattar.. :)
Vad brukar ni göra tillsammans annars?

Gia91an
2

Min pojkvän och jag har inte precis speciella dagar då vårt pluggschema inte funkar för det (högskola jag vanlig och han kväll-helg) Men annars är vi nog ganska tråkiga… sitter ofta vid datorerna… ser knappt på tv… men vi äter gott^^ Dricker kaffe… Sex, massage… han kliar mig på ryggen… men vi har nog mest en prat-relation då han och jag är så sjuuukt klockrena ihop…

Annars är vi ute och går, pratar, rider osv…

när det gick bond-filmerna burrar vi ner oss i soffan och min sambo drack öl och åt chips och vart allmänt nöjd med livet… det var mysigt^^

Karmatarerskanise
1

Vi har helgerna som är våra. Då brukar det bli mys i soffan en av kvällarna, och att träffa vänner en av kvällarna.

Vi fiskar ofta på dagarna.

Fridaaaa
1

Lördagsmys på lördagkvällar, annars ingenting :) Tar det som det kommer ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[sudd13]
0

Nej, jag kan inte se några speciella dagar…

Liss
1

Varenda gång jag och min pojkvän ses, ser jag det som specialla dagar.

Men vi bestämmer oftast ingenting i förväg, om det inte är träffar med annat folk eller födelsedagar etc. Så det är inga schemalagda fredagar eller liknande. Det brukar bli allt från att gå ut och äta, se bio, se film hemma, gå ut med min hund lite överallt, åka ner på stan och glo eller shoppa, ligga och mysa i soffan med antal godsaker. Beroende på vad vi känner för och vill göra, eller vad som dyker upp.

I sommar kan jag tänka mig att det blir lite mer tripper utomhus.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

examynia
0

jag å min sambo brukar ha fredagsmys.. sen behöver de inte alltid vara hemma i soffan med en film.. vi kanske går på bio.. eller ut å äter.. men bara han å jag.. sen kan de  ju självklart dyka upp annat.. har en kompis bjudit oss på middag så tackar vi ju inte nej bara för att vi ska ha vårat fredags mys..:P men annars så.. sen resten av helgen blir som den blir:P

sundsvallstjej
0

ja fredagskvällarna vill vi helst vara för oss själva. Blir lite besvärade om folk vill komma och hälsa på just då hehe

Övriga helgen träffar vi släkt/vänner