Fredagen den 27/4- 2012
Gog eftermiddag :)
Då är det helg igen, den sista i april. Har våren kikat fram ännu? Här visar den sig mellan molnen, och bjuder på riktig värme.
Vad har ni för planer i helgen?
Själv har jag idag varit över sundet och hälsat på Helsingör. Fikat och köpt ost :P
Imorgon ska vi på sushikväll hos bästa väninnan, sedan kanske vi går till tivolit som är här i stan över helgen. Söndag blir förmodligen vila eller kanske litet fiske.
Trevlig helg till er alla 
Här går vi tillbaka i tiden. Trevlig helg! 
#1 Hahahaha
Nu är det rättat! Bra att du såg det :)

Jag skall träna imorgon och sen är jag annars ledig i helgen.
själv har jag stor shoppat på ikea och slängt in i nya lägenheten. Imorn slänger vi in alla mina möbler :D flytta hemifrån för första gången. Ha en trevlig helg alla
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Sitter o kollar på tv sambon e o dömer fotboll, det är min jobbehelg igen så helgen består av jobb
#4 Vad kul att flytta för första gången :)
#5 Jobb, kanske inte det roligaste man kan hitta på en helg, men ett illa måste.
Igår gick jag omkring i olika butiker och fikade. Idag gick jag runt i ytterligare butiker och fikade, hittade väl en rätt okej liten grej att ha på mig ikväll, när jag ska ut med en vän. Klänningen jag egentligen ville ha kostade 2400:- .. så jag fick nöja mig med något annat ^^
Så ikväll blir det utgång och imorgon kommer min pöjk hit igen och stannar till på torsdag. Så det blir långhelg med honom. (blir stress sen med studierna).
Ha en trevlig helg allihop.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆