kar i samma person!
Hej jag har varit kar i en kille i typ 4 ar (gar i 6an) och igar sa sa min bastis vi maste prata sa hon att jag skulle gissa sa j bara okey ehm.. ar du kar i ***? och var typ ironisk och hon bara jaa.. :(
Sa fragade hon om jag blev ledsen och da svara jag saklart nej da :) och spelade glad men egentligen blev jag ganska lessen och grejen ar den att jag tror han ar kar i henne, och det ar klart j skulle blir glad for henne om dom blev ihop men samtidigt helt forstord :((
Och jag ar typ jatte ego sa jag skulle antagligen bli lite sur pa henne oxaa! D: jag vet verkligen inte vad jag ska gora!
har ngn av er varit i en liknande situation och har ngt tips?
Skulle verkligen uppskatta svar :)
Det är nog bäst om du pratar med din bästis om hur du känner! Gjorde samma sak när jag var lika gammal som du och det slutade med att vi inte var vänner mer, det är vi fortfarande inte 10år senare… =(
Håller med #1. Bäst är att prata med din kompis.

Ja jag håller med #1 oxå.
Det bästa är faktiskt att prata med din bästis. Men man kan inte rå för vem man blir kär i, ibland så blir man kär i samma person.
Qui dormit, non peccat
Tack jo jag borde nog gora det men det kanns sa taskigt mot henne… for som 3 sager sa kan man ju inte ra for vem man blir kar i…