Helg
Jag glömde ju välkommna helgen igår, så jag gör det nu.
Vad har ni för planer i helgen?
Igår blev det en lugn TV kväll.
Idag ska min bror gifta sig i rådhuset :) Efter det blir det middag på på en restaurang, och till sist tårta hemma hos dom. Ska bli riktigt trevligt :)
Senare på kvällen kommer killen hit och äter kvällsmat. Ham kmissar tyvärr bröllopet pga jobbet. :(
Söndag blir det antingen vila eller fiske.
Trevlig helg på er alla!
Åh…så trevligt med bröllop!! Stort stort grattis =)
Idag har vi grillat korv och lammspett till lunch. Sen är det plugg plugg för mig (och relationer.ifokus.se =P)
På söndag ska vi köpa jord till mormor och morfars kolonilott och äta lunch hos de
Jag jobbar hela helgen men hade jag inte gjort det hade jag nog hittat på något kul nu när det är pridehelg i Norrköping!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#1 Låter bra det där med relationer.ifokus.se ;)
Vad pluggar du?
#2 Vad tråkigt att du jobbar just den helgen.
Själv har jag varit vaken sen 06.15, och nu ska jag iväg till killen och sen vidare på fest, trots att jag är trött som få. Lite ändrade planer men jag överlever nog ;)
Här har vi brudbuketten som jag verkligen gillade. Enkel men så vacker!
I fredags blev det tjej-middag och vin i en kompis nya lägenhet :)
Jag hade min första lediga lördag på hela året igår och spenderade den med att vara barnvakt :P
Idag ska jag jobba :(

Igår var vi hemma o tog det lugnt min sambo var iväg några timmar o dömde fotboll, idag har vi varit iväg o köpt en extra frys och städat o min sambo gjort cheesecake och nu slappar vi på balkongen
#5 Balkongmys är aldrig fel!