Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 2051 ggr
Salish
0

Göra på årsdag?

Hej! Jag skulle behöva lite tips! Nu har jag och pojkvännen varit ihop i ett år snart, och det är mitt första förhållande och allt känns jätterätt, så jag vill verkligen göra nåt speciellt den dagen! Gå på bio gör vi då och då, så det kanske inte är något så speciellt. Vad har ni gjort på era årsdagar med era partners? Jag vet verkligen inte vad vi ska göra!

Fridaybrew
0

Middag ute på ett fin resturang, tre rätters =)

Alternativt eller kombinerat med en hotellnatt i någon annan stad.

Fast jag tycker presenter är lite onödigt, dock så gjorde tjejen ett fotoalbum ett år vilket vi sedan dess fyller på. vilket var bra =)

/Fridaybrew

Karmatarerskanise
1

Jag föreslår en riktigt fin picknick. Serverat på dint porslin, fin filt att sitta på, en att värma er med, kanske en radio, god dricka och bara  njuta.

[FruStein]
0

Vi brukar gå till min favoritrestaurang, ett Thai-hak. Vi är inte så mycket för att göra något stort av saker och ting eller starta en tradition som kan vara svår att följa upp.

MouIIyo
0

Bjöd sambon på finmiddag och mysde. Sen på alla <3 dag bjöd jag med honom på kryssning.

Salish
1

Nu har jag hittat bestämt en restaurang som jag vill gå till, har ätit där två gånger innan. Tror att han kommer gilla det, det är italienskt. Sen hade jag lite idéer om att gå ut och gå på promenad på kvällen om det är bra väder, och mysa och sånt.

Karmatarerskanise
0

#5 Låter mysigt! Får hoppas på bra väder :)

Salish
1

Ja! Fast vi får nog flytta på det, han ska tydligen ha konsert den dagen… Funderar på om man kanske kan fira dagen då vi hade kunnat bli tillsammans om vi båda inte hade klantat oss. ;)