HJÄLP!!!
Hej… jag skriver inte här så mycket men behöver råd!
Jag har en pojkvän och han är fantastisk! Men det känns som han aldrig är nöjd! Det var inte länge sen som jag flyttade till eget boende(Funkande inte att bo med han och hans föräldrar..)
Det var skönt att få ett eget ställe.. men nu är problemet vårat sexliv! Jag var väldigt sexuell i början av förhållandet… var kläning osv.. men! Men efter att blivit avvisade flera gånger så blev att jag lärde mig att inte vara på…
Men nu har min sexlust typ försvunnit och jag vet inte varför… det blir jobbigare också då min pojkvän nu är den kläning… allså inte så mycket på mig fysiskt men i tankarna..
Det blir som att han alltid försöker att få sex ifrån mig… han är snäll vill duscha tillsammans osv… och jag vet ju att det gör honom mer frusterad?? Men själv vill jag inte?? Det känns som jag bara vill kunna vara med honom! Jag vill inte att sex ska vara så stort som det verkar vara.
Jag märker ju att jag blir mer sexuellt intresserad av honom när han bara är där? När det känns som om han inte vill ha sex och jag kan få känna om jag vill eller inte…. Jag känner så ofta att jag gör honom besviken.. men jag vill ju inte ha sex för att göra honom bara nöjd. Har hänt ca 1-2 gånger och jag har alltid mått extremt dåligt efteråt!
Sen blir det så jobbigt att allt ska handla om sex! Varje dag så kommer det upp och jag blir sur och ledsen! Sjukt jobbigt!
Kan påpeka att jag har en deppression också.
nu är det ju så att han gör samma mot dig som du gjorde mot honom i början och effekten verkar vara densamma… Han tappade lusten när du var på honom och du tappar sexlusten när han är på dig…
Det bästa ni kan göra är att prata om saken hur ni känner!
Eventuellt kan ni fixa nåt romantiskt tillsammans och då hoppas på att ni båda skulle få lust till sex =)
Det du oxå kan göra är att låta honom smeka dig lite lätt på kroppen även om du inte genast känner att du vill, det är alltid värt att ge det en chans och inte genast säga nej =)
lycka till! =)
Oj texten skickades 2ggr… =/

Håller med #1, kommunikation är lösningen. Ibland är det roligare att jaga än att bli jagad!
Ni kanske kan prova mysa tillsammans, och komma överens om att det inte ska leda till sex alls om det inte är så att båda vill.
Qui dormit, non peccat
Kommunikation.
Det är en av de största och viktigaste bitarna till ett förhållande. Och hur kommer det sig att han bor kvar med sina föräldrar?
Varför flyttade ni inte ihop?
att sexlusten försvinner/blir mindre kan beror på flera saker. Tex: när man är stressan, deprimerad, har problem i förhållande m.m. det bästa är att du tar och pratar med honom om detta och försöker komma på vad sommkan ha hänt och du ska ALDRIG tvinga dig till att ha sex om du ej vill ha det, kan han inte acceptera att du ej vill ha det borde du inte vara tillsammans med honom
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism