Bra reklamkampanj?
Utöver att det ser ut som silikonon- resp anabolamonster så tycker jag det är en ganska oetisk reklamkampanj att uppmana folk att skilja sig, bara för att de skall tjäna pengar.
Dock har de som gjort reklambilden lyckats - man fastnar med ögonen där och man läser texten intill också.
mvh Martin
Tycker det låter som scamming, måste va en skämt bild, lol
Om inte så är det bara advokater som ör desperata efter snabba pengar.
Jag läste artikeln i tidningen, jag har väl lite dubbla känslor inför själva annonsen. Å ena sidan är det sorgligt delvis med bilderna och kroppsfixeringen och budskapet om att folk ska skilja sig, men å andra sidan kan jag se den med ganska mycket humor.
Kanske kan den få någon att verkligen ta steget, någon som tvekat under flera år?
Jag tror knappast att någon, på grund av reklamen, skiljer sig utan orsak. Att försöka lappa ihop och gå i familjeterapi brukar man ju ha som alternativ också, det faller sig helt naturligt. Men att åtminstone kanske få folk att vakna upp, att våga gå hem till maken/frun med budskapet: "Jag är inte lycklig. Jag vill mer än så här." Kanske öppnar det upp till debatt, kanske får det paret att börja samtala med varandra, kanske börjar man gemensamt arbeta på en förändring? Kanske blir båda lyckligare i slutändan?
Jag har svårt att se allt som svart eller vitt. Men ändå är mitt liv inte grått. =)
Jag ser den som en jättekul parodi på reklam! Såna grejer får mig att bestämma mig för att aldrig handla/anlita/använda varan/tjänsten/produkten ifråga. Vilket jag brukar hålla!
Länkar till ett inlägg jag gjorde på Svensknatur.Ifokus.se, där jag fotograferade en reklamkampanj som drog igång i Malmö i dagarna. Den reklamen gillar jag 
mvh Martin
Boring. Tråkig reklam, säger mig inget. Däremot cykelreklamen som marnyman talar om var rolig. :)
Låter lite "knulla med så många som hellst för livet är kort"…

#7.. haha
#8 Vad slår dig då när du ser detta?
Först tar man det som ett skämt. Men sen inser man att det faktiskt är en advokatbyrå som försöker ragga kunder. Totalt smaklöst! Efter att ha sett den reklamen vet jag vilken advokatbyrå jag INTE skulle anlita.

#9,, ja, lite samma som #7… tycker den är ganska rolig faktikst….

den är taskig..