Kontaktannons!!
Jag har haft förhållande förut fast men män som misshandlat mig, otrohet och en massa annan skit…är 29…för några månader sedan satte jag in en kontaktannons på nätet då jag varit singel i några år och är redo att börja dejta lite igen…en kille som svarat är 38 och riktigt trevlig…han skriver inget snusk men han skriver gulliga saker…häromdagen skrev han att hans pojkar var 10 och 14 år…och jag slutade att skriva…jag vill gärna ha barn i framtiden men om man redan har två i dessa åldrar vill man ha fler barn då??Eller kanske jag fortfarande är rädd…eller kanske nätet inte är min grej…själv tror jag att det kan händla om barn…jag tänka mig kanske träffa någon som har små barn med 10 och 14 då är dom inte små längre och visst i min ålder så kanske männen man träffar har barn men gärna små…detta låter lite konstigt men jag vet inte vad jag ska skriva…men samtidigt är jag inte inne så mycket så kanske omedvetet vet jag att detta inte rikigt är min grej
Fråga honom. Bara för att man har barn sedan tidigare betyder det inte att man inte vill ha fler och jag tror att män som kontaktar yngre barnlösa Kvinnor är medvetna om att det är stor chans de kvinnorna vill ha barn. Skulle de vara helt anti barn är det ju kanske en kvinna 40+ som passar bättre.
Min syster som är 34 träffade en man för ca 1år sedan på nätet han är 45 och har 2 barn i 20års åldern. Min syster har alltid velat ha barn och det höll hon inte tyst om, Nu väntar hon sitt första barn med honom som ska komma i oktober och de har förlovat sig (han ville de skulle gifta sig redan i sommar så barnet kommer inom äktenskapet men syrran vägrar gifta sig när hon ser ut som en flodhäst hon vill kunna ha en fin klänning)
Hej…
Tror också att han är fullt medveten om att en yngre kvinna som inte har barn ännu förväntar sig att skaffa barn i framtiden, och vill han inte ha så hade han troligtvis kontaktat någon äldre..
Prata mer, gå på magkänslan.. och sen fråga honom. Så får man se sen, kan ju vara en toppen kille som du går miste om ifall du väljer att avstå nu.
Lycka till.

Jag hade inte förutsatt något alls faktiskt, du får väl säga som det är att du vill ha barn i framtiden med rätt karl. Öppenhet kommer man långt med.
Qui dormit, non peccat
Är det någon av er som förstår vad jag menar?…10-14 det är inga småbarn direkt….jag menar hade han haft små barn hade det varit en annan sak men när äldsta sonen är tonåring då blir jag riktigt tveksam….

Varför skulle åldern på barnen spela roll? Det är inte ovanligt att man får sladdisar, synnerligen när det skiljer ett par år.
Du får väl fråga han helt enkelt, kommunikation liksom. Det är ju bara han som kan svara på om han kan tänka sig fler barn eller om han känner sig färdig.
Qui dormit, non peccat