Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1722 ggr
Tintin82
2012-05-29 20:10
0

Rädd

Rädd för kärleken eller rädd för att träffa någon…har levt singel i några år och skulle väldigt gärna träffa någon…levt i förhållande med männ som inte varit snälla misshandel och annar…har en kontaktannons på internet och en kille som är 9 år äldre (åldern är bara en siffra) hör av sig…han verkade så snäll och berättade om sina två barn 10-14 år själv har jag inga men jag har en underbar hund….nu har jag inte skrivit mer till honom…vet inte om jag blev rädd när han visade sig lite intresserad eller om det handlade om barnen…eller om det handlar om att ha ett förhållande…jag hade mitt sista förhållande med en kille som var otrogen och killar jag träffat ha varit otrogna och våldsamma killar och har haft väldigt låg självkänsla…men jag har kommit en bit med mig själv men är nog nervös för vad ett förhållande handlar om…och mycket av detta gör nog att jag inte skriver tillbaka till denna trevliga kille men jag vet ej…någon som vet vad jag menar och känner igen sig…även ni som har varit tillsammans med våldsamma killar och rest er upp vågar ni tro…och vågar ni tro på snälla och trevliga killar….själv är jag snart 30

Karmatarerskanise
2012-05-29 20:17
0

För att vinna måste man våga. Men självklart är det inte lätt när man har mycket tråkigt i bagaget. En del behöver hjälp av en kurator eller liknande för att bygga upp sig själv igen efter tråkiga upplevelser.

Jag har haft väldigt dåliga förhållanden innan det jag har nu.
Men jag har fått hjälp och jobbat mig upp igen.

Nu var jag verkligen redo, och dessutom är killen jag mött en härlig människa, det gör det så mycket enklare.