Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 4156 ggr
StrongHearts
0

gillar han mig?

hur kan man veta om en kille gillar en?

jag träffar en kille, eller vet inte om man kan säga träffas för vi har träffats en gång i månaden :( han ör kanon på alla sett och vi messar så gott som dagligen

pga hans schema så har han svårt att träffas

jag är bara tveksam på om han är seriös :/ jag vill fråga honom men vill göra det öga för öga istället för på msn

han skickar söta sms och säger att han inte undviker mej. jag vet ju hur hans schema är och att han tränar vissa dagar

jag är gravid (han är ej pappan) och det börjar närma sig slutet nu och man vill veta var man har honom utan att skrämma bort honom…

är jag löjlig?

Karmatarerskanise
2

Kan tyvärr inte ge dig ett annat svar än att du måste fråga honom.

Maria
3

Håller med Hera. Du får helt enkelt prata med honom.

Att ni träffas så sällan som en gång i månaden på grund av hans schema och träning låter ju ganska lite tycker jag.

Kanske han drar sig för att du snart ska ha barn för det innebär ju att han på något sätt blir extrapappa på köpet så att säga.

Det bästa är att fråga rakt ut och lägga alla korten på bordet.

Vad har han för tankar om framtiden? Finns du och barnet med i hans framtid? osv.

/Maria

[truck70]
0

Du är inte löjlig tycker jag, men att bara inleda en konversation brukar ge massor.

Denna kommentar har tagits bort.
StrongHearts
0

han messade idag så det var skönt iallafall :)

2# ja, men det är inget jag vill ta via sms heller. men det jag vet är att han inte har något emot att dejta en kvinna som redan har barn, så troligtvis har han inget emot mej

han vet ju även att pappan kommer vara med i bilden då och då

han vill själv ha barn men vill vänta ett par år till XD

men måste få veta mer hur han ser på att ev bli fadersgestalt och allt. han får inte bara mej utan mej+bebis+2 hundar… så det är en massa ansvar med

3# tack.. kanske hornomerna som spökar hihi

[truck70]
0

Nejm, varför skulle det vara hormoner som spökar just..?

Karmatarerskanise
2

#6 Graviditetshormonerna är ju kända för att få oss Kvinnor lite ur balans. Eller mycket.

[truck70]
0

#7 Jasså, det kan ju jag knappast veta så mycket om, hehe. Fast då förstår jag kanske vad som menades. Även om det är felstavat i #5. Söker man på google är det något helt annat, men läste inte så mycket heller. Inte mitt ämne egentligen!

StrongHearts
0

det går framåt :)

på valborg var han med mej och mina föräldrar och de verkade gilla varandra :D han påpekade även att jag skulle komma till honom någon gång vilket jag tar som ett plus :D

dock vet jag inte hur jag ska fråga honom det här med barn

när jag frågade honom på valborg så fick jag inget bra svar :P mest typ "vi är ju inget par så det är typ skitsamma" aktigt haha

men måste prata om honom om det, men är skitsvårt :/ jag vill bara veta om han tänkt på det

Maria
0

#9 Men är ni verkligen tillsammans?

Han verkar ju se det på ett annat sätt. Bara för att han träffat dina föräldrar innebär det väl inte att ni är ihop?

Han säger ju att ni inget par är,om jag fattat saken rätt.

/Maria

JossanH
1

du kanske inte ska försöka dra fram det här förhållandet. ha det som det är och njut av det och när du väl har fött barnet kanske det är lättare att få veta vart han står i barnfrågan.

Sajtvärd på Iller.ifokus

StrongHearts
0

10# nej vi är inget par :)

men han vill iallafall att jag ska komma till honom någon gång

tycket det är jobbigt att kolla när vi ska ses igen, vill inte vara för på :/

11# jag är nöjd, men man vill liksom ändå veta på ett sätt eftersom jag tänker mycket på detta och mår dåligt av det

med två mammor (i vår privata mammagrupp)  som blivit lämnade av sina pappor så vet jag inte hur jag skulle ta det, då är det lättare att veta innan vart han står lite mer

Ratlings
0

Jag tycker du ska försöka prata mer med honom om allt detta, bättre än att gå och tänka på det :)

// Lise
When nothing goes right, go left!

StrongHearts
0

13# ja men det är svårt när man inte träffas så mycket :P

Ratlings
0

#14 Fråga om ni kan träffas då? Flört

// Lise

målle
0

Han har ju själv sagt att han ville du skulle komma till honom en dag. Fråga honom då när du kan komma, och när du har kommit dit kan du väl fråga allt det där du vill fråga, fast på ett lugnt och bra sätt? Skrattande

StrongHearts
0

15# jo men nu har jag massor med skolan :( han är lesig i helgen men då ska jag iväg på utställning :/

16# ja tänkte höra med honom nästa vecka när vi ska ses igen. var ett bra tag sen nu :P

Ratlings
0

#17 Aha jobbigt.. Har du inte ens tid till en fika med honom då? Glad

// Lise