Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 989 ggr
LitenPyssling
0

Student nästa vecka

Nästa fredag så tar jag, tillsammans med mina två kompisar, studenten. 
Jag och killkompisen har bestämt att vi ska gå ihop och köpa ett manga rit-set till tjejkompisen (det är vi tre som hänger ihop) så hennes present är löst. Dock vet jag inte vad jag ska köpa till killkompisen.

Någon som har något bra tips?
Han älskar musik och för några månader sedan så tappade han bort ett halsband med tunn kedja och med ett notsmycke på, detta halsband tyckte han riktigt mycket om!
Funderar på något liknande men jag hittar inga bra kedjor då de antingen är för långa eller för dyra.  
Sedan är det knivar och örnar som han verkligen tycker om, kan man hitta någon snygg örnaffisch kanske som är relativt stor utan att vara för dyr?

Han har en örnaffish sedan tidigare men det är ett väldigt vanligt motiv på den örnen och är inte heller så stor. 
Var kan man kolla på sådana affischer?

Anledningen till att jag är så sent ute är för att jag inte kommit på tidigare att kolla här utan försökt bolla med tjejkompisen.

-.::Mvh Evve::.-  Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
----------------------------------------------------
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg

Karmatarerskanise
0

Puttar upp!

hus-musen
0

Googla! Finns massor av smyckesbutiker på internet där du kan hitta smycken med musikanknytning. Eller köp en skiva han gillar, en en tröja med något/någon.

Qui dormit, non peccat