Lätt för att ljuga?
Har du lätt för att ljuga? Eller blir du genomskådad direkt?
Och anser du dig vara bra på att se då andra ljuger?
Jag har lätt för att ljuga för vissa människor. Det är oftast lättare att ljuga än att vara elak och säga sanningen :)
Jag märker alltid när morsan eller farsan ljuger. Men jag låter dem inte veta det. Det vore pinsamt för dem.
Du då?
Jag är inte bra på att ljuga, antagligen för att jag känner mig så skyldig då. Inte ens om det är en vit lögn.
Jag är däremot bra på att se då andra inte talar sanning vill jag tro.
Jag är duktig på att ljuga. Skulle överraska pojkvännen med att åka ner tidigare (distans) till honom och han blev så chockad
Kände mig nöjd! Medan han är otroligt sämst på att ljuga då han nyligen skulle överraska mig på samma sätt. Jag visste det redan 2 veckor innan han skulle överraska mig
Men jag måste väl erkänna att jag också är väldigt duktig på att luska fram saker 
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Jag har svårt för att ljuga. Visst, vita lögner kan man väl dra till med men inte annars.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har väldigt svårt att ljuga, gillar det inte alls. Men är väldigt bra på det vilket nog är en egenskap jag inte riktigt uppskattar ;) jag är en otroligt rak och ärlig person vilket vissa kan se som lite jobbigt.
det beror helt på situation och person. har väldigt svårt att ljuga för mina föräldrar. Men andra utanför familjen brukar det gå bättre.
Är inte jätte bra på å se om någon ljuger men min brorsa kan jag klart och tydligt se det. Misstänker jag att han ljuger behöver jag bara säga ''jonas jag ser att du ljuger'' en lr två gånger sen börjar han le så där löjligt gulligt som han gör när han ljuger xD men han försöker fortfarande ljuga även om han rodnar och börjar skratta haha, små syskon
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Jag ljuger bra :) För alla Sen är jag inte så bra på att genomskåda löggner, bara ibland :)
Kram Xia
bloggen
Instagram: Xiah
twitter: Xiah
wordfeud: xiahallding@hotmail.com
Jag ljuger bra, men gör det nästan aldrig. Isåfall vita små lögner.
Ser lätt om någon annan ljuger, tror jag ;)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Jag kan knappt dra en liten vit lögn ens, känns som att det står skrivet i pannan på mig när jag ljuger ;)
Tror inte att jag är så bra på att märka när andra ljuger heller tyvärr..
När det gäller viktiga större saker i livet ljuger jag aldrig.
Däremot småsaker händer det ganska ofta att jag ljuger om/undanhåller sanningen för att slippa hamna i konflikt med människor i onödan
Ord som enbart påverkar mig, kan jag nog dra. Till exempel om någon frågar ifall jag druckit tillräckligt med vatten och jag svarar Ja, fast jag inte gjort det alls. Sånt smått ser jag inte ens som lögner.
Riktiga lögner använder jag mig inte av dock. Inte ens för att vara "snäll". Ifall min bästa vän gör något galet, säger jag det åt henne - i stället för att ge en lugnande lögn. Lika så, ifall man går och shoppar och dem frågar ifall det är snyggt. Om jag inte tycker det, så säger jag naturligtvis det. Dem frågar ju om min åsikt.
Alla slags lögner skulle nog synas väl i mitt ansikte, då jag skulle känna mig otroligt obekväm.
Men jag är nog ganska blind för ifall någon annan ljuger för mig. Jag är inte bra på att se sånt alls.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag ser väldigt fort när folk ljuger, ser rakt igenom de. Har otroligt lätt för kroppsspråk både hur man tolkar och hur man använder det så. Har en kompis som var en rent ut sagt jäkel på att ljuga förr, när hon verkligen måste - henne såg jag igenom och det resulterar i att hon är arg på mig för det då hon inte längre kan ljuga om hennes mående som hon ogärna visar då hon mår väldigt dåligt.
Jag är hittills inte avslöjad en enda gång då jag ljugit, som jag sa så vet jag hur man använder kroppsspråket och drar det till nytta när jag måste ljuga. Är väldigt duktig på skådespeleri också så kan spela i princip allt - ledsen, arg, glad, hängig, febrig, förvirrad, förstörd, panikslagen, osv. Har aldrig haft problem att spela till något.
Dock är det väldigt sällan som jag ljuger, det enda jag ljuger dagligen om är hur jag mår. Jag visar en uppåt och glad sida men är egentligen förstörd psykiskt, ingen av mina vänner visste något innan jag berättade för de och ändå ser de ingenting.
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
----------------------------------------------------
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Jag ljuger jättebra, men gör det sällan. Genomskådar folk direkt också :)
Jag försöker inte ljuga, ljuger andra för mig ser jag det ofta men bryr mig inte deras problem…
Är skrämmande bra på att ljuga. Men numera nöjer jag med att göra det första april, av princip. Lögnar får männiksor att må dåligt, både den som ljuger och de om umgås med lögnaren och lögnar urholkar kvalitén på ens relationer.
Beror helt på situationen. Om man definitivt tror på det man ljuger om brukar det gå utmärkt att ljuga utan att någon märker det.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Jag är ärligare än jag vill ibland. Kan tänka att jag inte vill berätta om en specifik sak till någon, personen frågar, och jag säger det ändå. Är urkass på att ljuga men ser ingen mening med det heller egentligen, ärlighet varar längst.
Är väl inte överdrivet bra på att genomskåda andras lögner men märker om någon inte är ärlig mot mig i allmänhet och drar mig undan från personen utan att tänka på det. Har blivit riktigt duktig på att läsa av folks kroppsspråk och ansiktsuttryck och behöver inte ens försöka för att tolka en persons känslor och det krävs en riktigt bra lögnare för att inte visa något när man ljuger.
Däremot är jag väldigt duktig på att dölja hur jag mår om jag inte vill visa det. Är inte många som kan se igenom mig om jag inte vill att någon ska veta att jag mår dåligt.
#16 Men om man tror att det man säger är sant så ljuger man väl ändå inte? Eller menar du när man ljuger för sig själv så pass att man börjar inbilla sig att det är sant?
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag har jättesvårt för att ljuga, blir genomskådad direkt. Jag är uppfostrad med att "du ska inte ljuga", och det har väl satt sina spår ;) Men det är väl främst mina vänner o familj som genomskådar mig, en vitt främmande människa kanske inte skulle se det, vad vet jag. Men å andra sidan, så är det mycket sällan jag ljuger.
Har också svårt för att ljuga
Ser däremot ganska tydligt när någon annan ljuger 
Jag har lätt för att ljuga för det mesta, men ibland går de inte utan att börja le och sen börjar ja bara skratta :D På vissa kan ja se om dem ljuger, dem ja känner rätt bra tex min sambo :P
Jag har svårt för att ljuga.
Jag är nog lättlurad också
Jag är inte bra på att ljuga och undviker det.
På min pojkvän ser jag oftast om han ljuger, övriga ibland och ibland inte.