Vad ser du fram emot?
Vad finns det som du ser fram emot just nu?
just nu ser jag fram emot helgen.. då jag ska till high chaparral med min älskling på country festival å så blir de hotell då ver helgen.. ska bli nice de..:-P
Till början av juli då jag får komma tbx till min hemstad! 
Jag ser fram emot då jag är klar med dem nuvarande studierna (som egentligen bara är ett "göra" - tills jag kan flytta), och kan flytta till antingen Gbg eller Sthlm och fortsätta med studierna jag vill studera. Sen blir det ett nytt liv med det.
Jag skulle vilja se fram emot att åka utomlands och plugga detta också, men det får jag se.. mycket att fixa då.
Det närmaste jag ser fram emot är fredag dock. Då kommer min pojkvän vara här och stanna länge, eftersom han har semester.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Helgen då ska jag till Kupolen i Borlänge med en vän respektiv våra partners. Helgen därpå ska vi alla åka till Orsa camping och fira midsommar. :)
#4 Glöm inte att svänga förbi Borlänge sportfält och se på SM i agility - för det är vad min helg bjuder på och vad jag ser fram emot just nu! Ska delta för första gången med min första egna hund, Ronja 5 år gammal
#5 åh är det på lördag? Får övertala killarna ;)
Imorgon klockan 4, då tar jag helg. Söndag också för då har jag planerat in en mysig picknick om vädret tillåter. Och midsommar som ska spenderas med min bästa vän.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
När min verkstad blir klar så jag kan vara i den o jobba..

När min familj blir hel igen.
#6 både fredag (em), lördag och söndag :) finalen är på söndagen = mest spännande ;)

Min semester som börjar på lördag :)
Själv ser jag fram emot en framtid med min partner, jag hoppas verkligen att vi har en framtid :)
Sedan ser jag fram emot öppningen av min och några kompisars öppning av en synthklubb. Det sker den 7:e Juli här i Helsingborg :P
Ser också fram emot fler resor med killen!
Jag ser fram emot midsommar då mina kusiner kommer på besök. Vi träffas så sällan då de bor 70 mil bort. Det blir att grilla och ha trevligt
Åka till Norge och träffa syster på torsdag + mosters bröllop på fredag. Och sen åka hem igen till min sambo. Haha. 
Om det räknas ser jag också jätte mycket fram emot att bli frisk faktiskt. Sjukt jobbigt att åka på en förkylning nu..
// Lise
When nothing goes right, go left!
Jag ser fram emot nästa månad då jag förhoppningsvis tar körkortet =D
Att livet ska se lite ljusare ut
Midsommar först och främst. Äta gott, umgås med vänner.
Semestern ser jag fram emot i mitten av juli
Och jag ser fram emot ett positivt grav-test för vi försöker bli med barn

Jag ser framemot framtiden! Har precis fått reda på att barnet vi väntar inte är smittat med ett virus jag haft:) Nu kan vi äntligen våga tänka på hur det ommer bli att bli föräldrar. Ska bli så spännande!
#18 Grattis till nyheten :D

:) tack hera