Relationer iFokus

Relationer

Etikettfamilj
Läst 11343 ggr
badbrain
2012-06-14 23:50
0

Träffa hans släkt

Imorgon ska jag träffa min pojkväns släkt! Hans mamma ha jag träffat 2 gånger och hon ÄLSKAR MIG (vilket känns bra såklart)

Men jag är så nervös för dom andra…. Jag är 18 och min pojkvän 26, men vi har varit tillsammans i snart 2 år. Så dom vill jätegärna träffa mig, men det känns bara jobbigt, känner mig för ung för dettta.

Sorry om detta inlägget blev flummigt men jag är så nervös och måste ha tips!!!

Karmatarerskanise
2012-06-15 00:01
0

Ojoj, förstår vekligen hur du känner det. Var inte längesedan jag träffade min pojkväns mamma för första gången :)

Försök att inte tänka på vad de kommer tycka om dig. Hans mamma älskar dig, det lär dom andra också göra. Var dig själv och du är inte för ung för att träffa din älsklings släkt! :)

Lycka till, och glöm inte berätta hur det gick!

[grankvist]
2012-06-15 00:55
0

Hmm, jag är själv nervös för att träffa halva min släkt, så om en flickvän skulle göra samma, då hade jag nog varit väldigt uppmärksam. De flesta tycker det är småroligt att splittra andras sinnen, speciellt de som är lite snälla och fina människor. Därför jag sällan har haft vänner här hemma

Maria
2012-06-15 09:02
3

#2 Jag förstår inte ett dugg vad du menar med ditt inlägg.

Snälla människor som splittrar andras sinnen??????

/Maria

hus-musen
2012-06-15 10:21
0

#2 Snälla människor splittrar inga sinnen vad jag vet.. Mysko inlägg.

Ta det bara lugnt, var avslappnad, hälsa och le. Tror alla känner som du någon gång när man träffar partnerns släkt, det är lite nervöst. Tänk om de inte tycker om mig osv. Glad

Qui dormit, non peccat

Viccan92
2012-06-15 15:53
0

Jag tror det kommer att gå bra. Bara var dig själv. Jag var själv nervös när jag träffade min pojkväns släkt för första gången.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

CelsiusT
2012-06-16 19:38
0

Jag var nervös när jag träffade min pojkväns släkt för första gången. Vi hade varit tillsammans i 1-2mån (inte helt öppet utan vi tog det lugnt och spänderade tid på varandra i början) och då blev jag bjuden på julmiddag hos hans mamma, med hela tjocka släkten (stor släkt tillskilnnad från min lilla släkt). Det var lite pirrigt men gick jättebra.

Snart därpå så fick jag träffa andra halvan av släkten, alltså släkten på hans pappas sida. Och nu ganska nyligen (efter 8mån) så fick jag träffa hans farföräldrar. Lite skönt att det inte var alla på en gång. Man blir ju lite nervös. Men jag låter inte dom bedöma mig, det är min kille som ska bedöma mig =P

Var nog värre (mer nervöst) att ta med honom till min släkt och låta dom "bedöma honom".

Medarbetare på westernridning.ifokus

badbrain
2012-06-16 20:11
3

Det gick jättebra! Var faktiskt inte alls nervös när jag träffade dom…. Berode nog på att jag kände mig så välkommen. Men gud vilken lättnad nu när man har träffat dom….

Karmatarerskanise
2012-06-17 09:59
1

#7 Vad bra :)