för stora bröst.
vet inte om den här tråden passar in här.. ni får byta kategori om den finns någon mer passande:/
jag har ett problem, jag är sexton år och har rätt stora bröst. jag har G-kupa. 75G närare bestämt. Och på grund av det kan jag inte ha ett förhållande. för killar tycker inte att det är snyggt. och det känns så himla jobbigt, känns som att det är något fel på mig, känner mig som ett miffo.som att alla ser konstigt på mig.mår jättedåligt…. Någon som har gjort en bröstförminskning? kostar det? får man fula bröst efter?
Du trycker ner dig själv helt i onödan. Det är inte brösten som avgör om någon blir kär i dig eller inte. Och tro mig, det finns dom som tycker du är snygg precis som du är! Du måste bygga upp ditt självförtroende.
Tror du kanske skulle behöva prata med en skolkurator eller liknande om ditt mående.
Bröstförminskning får man ibland gratis om det är dåligt för en, tex att man får nack eller ryggproblem av dom. Vad det kostar att göra privat vet jag inte.
Det skiljer på hur brösten ser ut efteråt. Beror på vem som gör det på en och hur ens kropp läker efter.
Kom ihåg att du inte är en del av dina bröst, utan dina bröst är en del av dig! Det är inte brösten som gör dig till den person du är!

Självklart kan du ha ett förhållande! Finns massor med killar som tycker om stora bröst, har skaplig hylla själv och har då aldrig träffat en kille som inte gillar den. (eller jo en kille, men han är bög så han räknas inte riktigt.)
För att göra en bröstreducering så måste du göra en läkarundersökning först och främst. Inte många vill operera en 16 åring utan rimliga skäl.
I en del län kostar det, andra har subventionerat om det är så att man gör det av medicinska skäl. Skönhetsoperationer för att man inte gillar en kroppsdel får man bekosta själv.
Kan kosta uppåt 30000 om du ska bekosta det själv.
Qui dormit, non peccat
Om du inte har några fysiska problem med att ha stora bröst så tycker jag att du inte en ska tänka på att förminska brösten. Det finns större risker med att förminska brösten än t.ex. att förstora brösten.
Som hera skrev så blir man ju inte kär i brösten. Om killen fokuserar endast på brösten så säger det en hel del om hans karaktär.
Finns det faktiskt en kille som har sagt åt dig att stora bröst inte är snyggt eller är det något som du har trollat fram i dina tankar? Jag har i alla fall upplevt motsatsen att stora bröst är mysiga. Och om någon har kommenterat dina bröst på det viset så är de idioter.
Jag har hört motsatsen under hela min uppväxt, att det är fint med stora bröst och tråkigt med små. Att killar vill ha något att titta och ta på "ju större desto bättre"
Jag har väl haft samma problem fast tvärtom, att jag blev retad och kallades planka och varför ska jag ha bh - du har ju inga bröst? Inget att ta på, osv osv
Tycker du ska vara glad för hur du ser ut, för alla är vackra på olika sätt! Vissa älskar stooora fylliga bröst (de flesta enligt min mening) medan andra gillar små eller mittemellan. Det är så induviduellt!
Vänta några år tills de flesta har mognat på sig och visar uppskattning för den du är!
Tro mig, de jag känner som är populär bland grabbarna är faktiskt dem som bjuder på sig själv och ingen av dem har väl den här perfekta kroppen eller utseendet så som tidningsmodeller. Det märkte jag i tvåan i gymnasiet 
Du är vacker som du är!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Tycker att du ska arbeta med dig själv och ditt självförtroende några år till innan du bestämmer dig för det ena eller andra. En operation är alltid en risk och jag är säker på att du är fin som du är. En bra kille blir inte kär i dina bröst, han blir kär i dig som du är! Ta aldrig stora beslut som operationer om de inte är helt för din egen skull. Killar finns det många av och alla gillar olika. Ta det lugnt, jobba med dig själv och invänta rätt kille.