Fredagen den 13/7
Är det en otursdag idag?
Har du några roliga planer för helgen?
Trevlig helg :)
Brukar inte ha fredag 13 som otursdag faktiskt ^^
På lördag ska jag fotografera bröllop för allra första gången :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Har inga direkta planer.
Vi ska fira lite att jag kom in på högskolan ikväll när han kommer hem från jobbet, sedan ska jag jobba hela helgen så blir ingen livad kväll hehe :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag ska njuta av min första semesterdag. Jag hoppas att det inte blir en otursdag
Jag åker nog till Kolmården och hälsar på på lördag :) svårt att släppa jobbet nu när man bara går hemma och väntar på bebis. På söndag kommer sambon hem som jobbat hela veckan och det är ju alltid en höjdpunkt!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Nej jag tror inte att det är en otursdag idag, även om dagen startade med spöregn och åska (som jag ogillar).
Planer för helgen blir fest med kompis och se Takida :)
Om det blir en otursdag idag visar sig när den är slut ;) Ska jobba till 22 vilket ju kan bli intressant.
Imorron ska vi åka iväg och reka vigselplats och förhoppningsvis boka ndet :D Hoppas verkligen på fint väder så man kan sitta ute och fika. Sen ska vi handtvätta bilen har vi bestämt, och då är det ju också trevligast i fint väder. Troligtvis grill på kvällen.
Söndag ska jag jobba på dagen så inte mycket mer planerat än så.
/Christine

#6 då är vi två som jobbar till 22…
mitt ex som fortfarande bor kvar i min lägenhet ska vara borta hela helgen så idag är nog en lyckodag, verkar så än så länge.
I helgen skall jag klippa gräset och fixa i rabatten och gå långpromenader med hunden =)
tjiivans.blogg.se
spindeohana.blogg.se
Ska tvätta och bara umgås med mina marsvin idag =)
Aldrig haft otur förut men idag 14:17 somnade min morfar in efter flera månaders akut leukemi :'( Fick ta ledigt resten av dagen då jag jobbar med kundsupport via telefon.. Inte nog med det, min familj är 10mil bort och jag känner mig fruktansvärt vilse just nu. Glädjer mig att jag fått ärva hans bil iallafall, han ville att jag skulle ha den nu när jag tog körkort
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
#10 Nej vad tråkigt :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#10 Beklagar sorgen!
Men jag kan också se det som något bra, att han nu slipper lida.
#10 Fy vad jobbigt för dig :(
Sajtvärd på Iller.ifokus
#11 Ja supertrist verkligen 
#12 Tack! Ja det var väll det… Inom ett halvår innan han fick diagnosen så blev han av med körkortet pga att hans syn ansågs vara för dålig (gav han problem att utöva sitt största intresse, spela bridge) och när han fick diagnosen så började han sakta men säkert förlora muskler i benen så han blev rullstolsbunden :/ Så nu får han nog det bra på ett ställe där inga förhinder eller hemskheter finns :')
#13 Ja jag får tacka tusen att jag har min underbara sambo, han mötte upp mig efter jobbet och gav mig en kram direkt samt höll min hand hela vägen hem… Han låter sakerna gå utefter det jag orkar just nu <3
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Det är ingen otursdag för mig för idag har jag och sambon varit tilsammans i 1 år och 10 månader
Ska vara hemma med en kompis imorgon och fixa lite, söndag vet jag inte än men har inte mycket planerat. Sova ut efter en jobbvecka 
#2 grattis!
Jag har gjort en abort dagen till ära.
Annars har det bara varit en förbaskat långtråkig dag. Om resten av helgen går i samma anda kommer jag att ruttna bort… :/
#16 Huamej!
Har bara varit på jobbet. En alldeles vanlig jobbdag utan speciell otur.
I helgen ska vi greja med armeringsmattor + järn i grunden till det som ska bli ny verkstad och om det blir uppehåll så länge att blåbärsriset torkar upp lite då skulle jag vilja plocka blåbär till frysen.
#16 Hoppas du mår bra!
Jag och min pojkvän blev tillsammans denna dag, så någon otursdag var det då verkligen inte! :)
#18 Jadå! Det var absolut rätt beslut i nuläget, inget snack om saken, så det känns bra att den biten är över nu iaf.
#20 Vad bra!