Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 3442 ggr
ru4real
0

Det här med rakning...

Stod i duschen nyss och rakade mina intimare delar när det slog mig, skall man raka röven också? Skinkorna? Nu är inte jag så värst hårig på kroppen i övrigt och antagligen normalt hårig runt pungen och häcken, men det finns ju hår där trots allt.

Hur gör ni killar?

Maria
8

Nu är jag så gammal så att rakade underliv oavsett kön är för mig ganska främmande.

En kille utan hår nertill ser ju ut som en välutvecklad fjortis.

/Maria

[deen]
0

#1 Hehe, det stämmer i vissa fall! Skrattande

Äh, kör du bara framsidan, eller som det känns bäst! Tänker att det måste vara svårt att komma åt där bak?

ettlitetalias
0

Min trimmar mest rövhåren mellan skinkorna :P

drulleman
0

Jag låter håret växa, oavsett om det är intimare delar, övriga kroppen eller skägget. Sambon tycker det ser "fjolligt" ut med slätrakade killar och hon gillar hår och skägg

pyromanen
2

#1 Dels kan det vara en generationsfråga som du är inne på, men även på tvärs av åldrar och kopplade till åsikter och stuk. I min bekantskapskrets finns nästan inga rakade killar och då ingår änddå många neråt 25-27 årsåldern. Det blir alltid svårt med genraliseringar, gruppering och vart gränsen mot fördomar går, men jag försöker änddå lite… säg att mina vänner och bekanta huvudsakligen är miljöpartister, konstnärer, "underground"-typer och akademiker. Folk som i tämligen lite utsträckning följer modetrender. (fast inga flummiga hippies bortkopplade från världen omkring heller, flera av konstnärerna är snarare super-med i sin tid och med och skapar nya trender - har med sina design på mässa i Milano  - som kommer i Elle interiör om nåt år eller två…).  Eftersom så många yngre rakar sig blir det lite som att de som inte rakar sig signalerar att de vågar låta bli följa modet - är starka och självständiga med bra självförtroende, och vars fokus och intresse inte ligger på det ytliga.

För att återgå till håren… Tycker behåring på en man är sexigt. Skulle INTE uppskatta om min man rakade av nån kroppsbehåring. Ansa lite, klippa håret på huvudet, raka eller ansa skägget, inget mer.

myhairlady
1

Jag tycker inte heller det är snyggt med män som intimrakar sig. Och inte Kvinnor heller för den delen. Tycker vuxna ska se ut som riktiga män och Kvinnor, inte tonåringar eller porrstjärnor. Jag rakar bikinilinjen lite bara

[vaniljen]
0

Jag föredrar ansat/friserat fram och rakat baktill :P, men det spelar egentligen ingen större roll. Pungen och skaftet får gärna vara renrakat om man ska ge oralsex.

CelsiusT
0

Sålänge jag inte får massa hår i munnen när jag ger oralt så är jag nöjd. Annars tycker jag det är helt okej med hår, men tycker inte att det är fel utan. Det är upp till killen att själv bestämma hur han vill se ut.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Louen
0

Jag måste hålla med #8 i frågan. Det är helt upp till vad killen vill, men vill heller inte ha massa hår i munnen när man ger oralt.

mandyosv
8

Hahaha, jag tyckte min killes rövhår va störande, inte för att jag ofta rörde vid det, men bara tanken på att han har det där gjorde att jag ville ha bort det.. HAHA!

Inte så att jag tvingade honom, men jag gjorde en del saker i tjänst till honom, sedan fick jag raka hans rövskägg!!

Det var det roligaste och vidrigaste i hela mitt liv. Jag rakade hela röven och även skinkorna, mellan pungen och röven osv.

DET VAR JÄTTEKUL!! Han måste kännt sig ganska blottad när jag bad han sära på benen & dra isär skinkorna HAHAHA! Inte nog för att jag gapskrattade genom hela handlingen.

Han var förundrad ett tag efter hur lent det var och hur det kändes annorlunda när han bajsade. Men sedan började hans klieri! & MÅÅÅÅNGA finnar över hela skinkorna HAHAHA (Sitter och skrattar irl)

Så efter att ha rakat hela röven på honom, så började jag nu klämma finnar på hans röv för jag klarade inte av att känna dem. Jag brukade säga "Om jag gör de, eller hämtar de, så får jag klämma 3 st"? Och han skrek alltid varje gång. … HAHAHAHHA SÅÅÅ KUL

REKOMENDERAR DIG INTE ATT RAKA SKINKORNA! Det blir stubb där liksom typ, iaf på min pojkvän. & FIII-I-INAAAR HAAAHAHAH

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

[Devya]
2

#10 Hehehe, jag tror att vi har en liten sadist här. :D  Tack för leendet som ditt inlägg framkallade hos mig! ;D