Kär i fler
Satt och pratade med min lillasyster här om dagen och hon frågade mig vem jag skulle vara tillsammans med om inte min sambo fanns.
Och jag svarade att jag inte har en aning.
Och då sa hon "men vem är du mest kär i förutom honom?"
Jag minns den åldern :D Härlig tid. Fast samtidigt kan jag känna att det är skönare nu när man hör ihop med någon än när man var liten och trodde man hörde ihop med alla som sa snälla ord och ville hålla handen. =)
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Jo låter som när man var liten, man kunde vara kär i alla pojkar och flickor och det var alltid lika rätt ^^ Gulligt ändå hur enkelt det är när man är liten 
Qui dormit, non peccat
ja det var skönt att vara liten. De bekymmer man hade var så otroligt små. Fast man förstod det inte då. Kärlek var lixom en puss på kinden eller så.
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Uh, jag kan fortfarande vara kär i många människor. Men det är ju en man väljer(så vida det inte är polygami som skapas).
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
3# Jasså? Det tror jag inte att jag har varit med om i mitt vusna liv. faktiskt. jag har varit intresserad av fler. Men aldrig kär i fler.
Men det är väll individuellt det med =)
#4 Alla människor är ju vackra på olika vis. Och visst är det så att man älskar sin partner(om jag hade en) mer än "dom andra". Men får jag känslor för någon har dom väldigt svårt att lägga sig. Någonting som jag helt enkelt har fått lära mig att leva med :)
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Den åldern..? Jag är då fortfarande där i så fall :P
Själv får jag känslor för flera och ser ingen anledning till att hålla mig till enbart en person.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.