Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1221 ggr
skotty
2012-07-25 00:06
5

Han dumpade henne

För några månader sen började jag snacka med en kille på internet. Han var från början tydlig med att han dejtade en tjej och bara ville vara vänner och jag var med på det eftersom jag pratade med och tyckte om en kille (som nu är min pojkvän).. Han tjata sig till att prata i telefon med mig och han tyckte tydligen om min röst osv. Efter fem dagar skulle han åka till London och han var helt förtvivlad för att han skulle sakna mig så mycket. Jag sa ifrån, men han fattade ju inget. Men när han kom hem från London sen så sa han att han hade bestämt sig för att satsa på henne, och jag blev lättad. Dom blev tillsammans, och jag träffade min pojkvän och vi blev tillsammans och allt va bra. Jag träffade aldrig denna snubben, och sen en månad tillbaka har vi knappt haft kontakt. Och jag har inte ens brytt mig om det.

Igår smsa han mig och sa att jag har förstört hans förhållande. Att han inte kunde vara tillsammans med henne för att han är intresserad av mig. Och så sa han att han inte ville ha kontakt med mig längre för han va tvungen att komma över mig.

Alltså, hur sjuk i huvudet är man om man dumpar sin tjej för någon man aldrig träffat som dessutom varken är intresserad eller tillgänglig?

Man slutar aldrig förvånas alltså…..

[vaniljen]
2012-07-25 00:14
0

Oj, ja det var underligt. Jag skulle aldrig lämna någon för att kanske kunna träffa någon man inte ens har mött i verkligheten.

Toxics
2012-07-25 07:04
0

Tror det ligger mer bakom. =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Karmatarerskanise
2012-07-25 08:00
4

Tror knappast det har med dig att göra egentligen. Bara en ursäkt för honom för att slippa ta ansvar för sina känslor gentemot tjejen.

skotty
2012-07-25 08:01
0

#1 Det skulle jag aldrig göra heller. #2 Klart det gör men att han ens kan med och skylla på mig är sjukt patetiskt..

Toxics
2012-07-25 09:22
0

4# men om ni har inte har kontiakt och du inte hyser känslor för honom så borde du inte bry dig så mycket.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Maria
2012-07-25 09:24
4

Han kanske inte ens existerar.

/Maria

Uncle Thomas
2012-07-25 10:06
2

Det finns många knäppisar på internet, vilket gör att vi här ligger mycket bättre till, eftersom vi är vettiga  Skrattande

-

Jag tror att det är som #3 skriver.

hus-musen
2012-07-25 12:32
0

Kan vara så att han blev kär visst, men det är knappast ditt ansvar eller ditt problem.. Snacka om att inte ta ansvar över vad man gör och skylla ifrån sig på andra! Han verkar ju lite konstig snällt sagt Tungan ute

Qui dormit, non peccat

Geru
2012-07-25 19:18
0

Jag tror även om #3 säger. Det låter som om någon har svårt att hantera sin egen vardag och sina egna missar.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking