Hur träffades ni?
Nu har jag inte varit med här inne speciellt lång tid men har kikat runt lite men inte sett någon sådan tråd.
Så ja hur träffades du och din partner? eller du som är singlar hur träffade du din bästa vän?
Var det på krogen, var det i skolan, var det på internet eller var det i mataffärn? Så tell me hur kom det sig att ni kom ihop.
I want to be like the patronsaint of reality.
Via Spraydate. Hihi. Men efter 11,5 år är vi numera skilda.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Hur var det första gången ni sågs då? 
Pirrigt. Vi skulle fika men fiket stängde just då så vi åkte hem till honom istället. Var nog lite tyst till en början.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
På internet för 9½ halvt år sedan. :)
När vi började gymnasiet :) Blev tillsammans andra året :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
träffade min partner på nätet.. på ett community.. de var 2,5 år sen nu=)

på gymnasiet för 6 år sedan. han gick i min parallellklass och var (är forfarande) i mitt tycke, den snyggaste kille jag sett.
Vi träffades först nyår mellan 10-11. Då var jag på festen med mitt ex(vi var alltså inte tillsammans utan ex redan då), men jag lade märke till honom, han är skitsnygg. Pratade inget med honom den kvällen vad jag kan minnas.
Sedan träffades vi igen hos samma väninna på Halloween, då snackade vi en hel del. Sa att vi skulle höras, men av någon anledning blev det inte av.
Sedan träffades vi ännu en gång hos samma väninna och ett nytt nyår. Då snackade och kysstes för första gången/gångerna ;) En vecka senare gick vi på dejt och nu älskar jag honom så mycket att jag inte vet var jag ska ta vägen ibland!
En kontaktsajt på nätet. Chattade, mailade, pratade i telefon.
Sågs efter 2 månader på ett café kl 17. Där satt vi och pratade och glömde bort tiden. Kl 22 kom personalen och sa till oss att dom skulle stänga.

Spanade in varandra i trappen ner till en klubb sen visade det sig att vi skulle träffa samma person och att vi hade hört talas om varandra i 8 år.
På nätet ^^
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
På darkside. se ^^ Han skrev till mig och jag svarade :)
nätet
Internet.

På badoo , skickade 2500 sms till varandra räknade mobilerna ut, jag blev blixtkär i honom o är det fortfarande 1 år senare :)
Jag blev ihop med grannen ;)
Mötesplatsen (Ursäkta reklamen)
Ute på gården där jag bodde förut. Nu har vi hållt ihop i 5år och har världens underbaraste son på 1år och 3månader. 
fest hos gemensamma vänner
Var ute på en nattklubb och kände igen henne från någonstans. Vi började snacka och blev jättebra vänner även fast jag ville mer. Hon gav noll signaler och jag trodde det var helt kört tills hon efter några månader bara kysste mig och vi har varit lyckliga sedan dess 

På dåvarande bilddagboken. Han kommenterade en bild, jag svarade och sen blev det msn och senare sms. jag visste vem han var då vi gick i samma skola i högstadiet, men han visste inte vem jag var ^^ Nu har vi snart varit gifta i 2 år och 7 månader
Hos en gemensam kompis
Vi träffades på en dejtingsida på nätet för 3,5 år sen. Var vänner först men sen i höstas så har vi varit ett par och i juni gifte vi oss 
/Christina
#23 Grattis i efterskott :)
#24 Tack 
/Christina
Vad kul att höra hur ni alla har träffats 
Ni ska få min berättelse med.
Vi båda var med i samma forum om tattueringar och piercingar. Han skrev i min gb och vi började prata byte msn och telefon nr. Bor i samma stad så ja varför inte ses? Tyckte han verka trevlig och såg honom som en bra polare. Vi skulle träffas för att gå på en spelning ihop. Tyvärr kunde jag inte gå pga jobbet så det blev en fika ett par dar senare.
Jag blev blixt kär redan när jag möte honom. Vi drog till fiket. Fiket stängde 23 sedan vi gick vidare till en kompis krog och vi var kvar till även dom stängde. Sedan kysste han mig.
Efter det sågs vi varje dag i typ två veckor. Efter en månad åkte jag åkte på semester och efter det var det vi. 
på spraydate, tyckte hon var den snyggaste tjejen jag hade sett och kämpade hårt för att vinna hennes hjärta. Nu har vi varit tillsammans i 2 år exakt och vi älskar varandra oerhört mycket, och hon kommer alltid att vara den snyggaste för mig. - So this boy is taken :)
Killen jag dejtar nu träffade jag på en manifestation mot rattfylleri. Vi båda skulle uppträda den kvällen. Pratade massor hela kvällen, dagen efter chattade vi på facebook i några timmar, och några dagar senare bestämde vi en träff :) Nu har vi dejtat 3 gånger, och allt känns så himla bra! Igår satt vi och pratade i telefon i 3 timmar, och idag ska jag till honom igen :D
Vi träffades på en grillfest. Men jag hade inte tänkt gå dit. Jag känner hennes bröder lite sedan tidigare och det var dom som tvingade dit mig. Och tur var väl det :)
Vi träffades första året på gymnasiet då vi börja i samma klass, Sen dess har vi hållit ihop. Nu är vi 20 år och har bott ihop 3 månader, funkar jättebra. I love him!
Det klassiska via en vän, var hon som skulle träffa honom o jag följde med som sällskap. Han kunde ju vara en våldtäktsman eller vad som helst 
Gick lite snett eller vad man ska säga för vi fattade tycke för varann inte de. Snart 8 år sedan nu
Hela storyn finns att läsas här.
Träffade min karl på en kristen folkhögskola… Jag gick konsthantverk, han internationell bibellinje! Sååå jag raggade upp bibelpojken, sen flyttade vi ihop i stort sett efter två dagar… haha ! Men det gick bra och nu har vi lägenhet och är förlovade och allt känns helrätt!
I skolan
Över internet.
Flera vänner övertalade mig att gå med i Happy pancake. Jag hade faktiskt inte varit inne alls på över ett år men loggade bara in för att kolla om sidan var kvar. Då kikade jag in på hans profil av någon anledning och blev utmanad att skriva till honom, av hans profil.
Sen den dagen skrev vi till varandra varenda dag och flyttade över det till facebook. Tillslut kom han upp och hälsa på och det var bestämt efter första ögonkastet vad vi skulle bli.
Äntligen börjar jag riva ner min mur, eftersom han gör det enkelt för mig. Jag älskar honom mer än vad jag någonsin älskat en annan människa förut. Tidigare var det skrämmande, nu är det bara underbart.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆