Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 2127 ggr
blondiie
2012-08-20 18:41
0

jobbigt

har blivit tillsammans med en kille som jag nu varit med ungefär 1,5vecka och varit hos honom. När jag är där är allt bra. Men åkte därifrån igår och då svarade han inte på hela dagen/kvällen/natten då han är en nattmänniska. Han svarade på ett sms en kompis skickade, han vet inte att jag vet om de.. Men hans förklaring var att han tränade och glömde att han fick sms… Ha svårt att tro att han glömde bort 3 sms och att han tränade vid 1-2 på natten… känns som att de bara funkar mellan oss då jag är hos honom..

ville nog bara skriva av mig lite…

PiganX
2012-08-21 00:39
0

Hur väl känner du den här killen sen innan?

Han kan ju faktiskt tala sanning, eller så är det något annat han inte vill berätta om. Men jag måste ju medge att det låter lite skumt..

Uncle Thomas
2012-08-21 06:33
0

Han kanske spelade dataspel  Glad

Men det låter lite skumt. Återstår att se om han fortsätter så…

Geru
2012-08-21 12:49
0

Jag har faktiskt glömt bort mobilen i en dag eller så(vilket antaligen är sunt för den mentala hälsan) men det betyder iof inte att det är samma situation för honom:p

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

blondiie
2012-08-21 13:07
0

#1 Känner honom sen i 7an :p så ganska bra :) men dock tappade vi kontakten från 9an och tills i år.

#2 Dataspel blir lite svårt då han inte har en data ;) Han ringde mig igår kväll bara för att prata lite och säga att han hade lite pengar på mobilen som jag fyllde på åt honom.

#3 Han är vääääldigt kär i sin tele så de tror jag ej. Sedan sa han att han glömt att han fått sms så han hade den med sig.

Geru
2012-08-21 13:28
0

#4 Då lutar det nog mot att han är oärlig:/

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

blondiie
2012-08-21 13:39
0

Skulle tro de jag med. Men jag tror att de kanske blir bättre med tiden. Då jag ha svårt att lita på honom redan så tror jag att han inte berättar allt för mig med tanke på hur jag mår. Men han börjar säga mer och mer till mig, sånt som jag inte vill höra..

[Devya]
2012-08-21 13:44
0

Jag brukar glömma bort att svara på meddelande nu som då. Så jag ser inget ovanligt eller konstigt med det, oberoende hur "kär" i telefonen man är.

Så det där skulle jag inte ta så allvarligt. Men om det finns annat du funderar på som gör att du är misstänksam på minsta lilla bagatell så är det förstås annorlunda. Till exempel, vad är det han säger till dig som du inte vill höra?

Men varför sätter du in pengar åt honom??

Gronstedt
2012-08-21 14:01
0

Jag skulle dra öronen åt mig, speciellt när han ringer och säger att han har ont om pengar på telefonen och låter dig fylla på. Det är flera små tecken på att förhållandet är snett ute: Han säger saker du inte gillar, han är inte anträffbar och ger luddiga ursäkter, han låter dig försörja honom.

Räknainte med att han ska ändra sig bara för att du vill och hoppas det, det brukar aldrig hända.

blondiie
2012-08-21 14:02
0

Han pratar om min moster som han varit med och jag inte gillar så mycket efter det :/ för att han skulle kunna svara på mina sms, gillar inte att ringa, när jag bodde hos honom för att jag skulle slippa sitta ute och vänta på honom i timmar.

blondiie
2012-08-21 14:10
0

#8 nejnej, fyllde på åt honom förut och de är dom pengarna som håller på att ta slut. Så han ringde för att han ville att jag skulle ringa honom idag, då han ha lite pengar på telen och sa att han skulle fylla på så fort som möjligt.