Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 1229 ggr
moonii
2012-08-29 20:31
0

Utan honom

Det har nu gått en månad sen vi träffades. Det var kärlek vid första ögonkastet! Sen dagen vi träffades, har vi umgåtts väldigt mycket. Jag är så kär i honom!

Om några dagar åker jag utomlands i 3 veckor, det ska bli väldigt kul, men jag är rädd att jag kommer sakna ihjäl mig..

Just nu har han min T-shirt på sig, så att jag kan ta med T-shirten utomlands, och på så sätt känna hans lukt. Men att inte kunna få vara i hans famn på 3 veckor, det skrämmer mig. Det längsta vi varit ifrån varandra är 3 - 4 dagar… Hur ska detta gå??

Karmatarerskanise
2012-08-29 20:47
2

Usch, 3 veckor känns som hemskt lång tid :P Hade också saknar min partner hemskt mycket!

Men 3 veckor lär gå snabbt! Det komemr gå bra!

LisaF
2012-08-29 20:54
0

En vecka är det längsta jag varit utan min pojk, och i vinter blir det drygt två.. Ser inte fram emot det alls.

Och du din stackare får kämpa i 3 veckor..
Det kommer säkert vara tungt, men det kommer också gå bra! Man börjar tillslut tänka positivt som t ex. "Om 10 dagar får jag äntligen träffa honom igen".
Kan ni ha lite kontakt under dessa veckor? Det hjälper jättemycket med nåt sms/samtal ibland!
Men det kommer gå bra! Håller tummarna Glad

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Emelie-E
2012-08-29 21:27
0

Jag har precis varit ifrån min man i hela 9 veckor och det var helt galet tufft! Det var ingen av oss som var på semester eller liknande, så vi var ifrån varandra mot vår egen vilja. Vi visste inte ens när vi skulle få träffas igen så vi hade inget att se fram emot.. Men jag tror att bara man håller sig sysselsatt, kanske skriver brev(?) och räknar ner dagarna så kommer det att gå fort. Saknaden är jobbig, men något som också är väldigt viktig i ett förhållande :)

[vaniljen]
2012-08-29 22:46
0

Det vet jag inte hur jag skulle klara, jag tycker det är jobbigt om vi är ifrån varann en enda dag/natt. Det längsta vi har varit ifrån varann på två år är 4 dagar om jag minns rätt, jättejobbigt, jag grät till och med.

Men du klarar det, du kommer ju ha roligt under tiden? och då går det mycket snabbare. :)

[WickedAlly]
2012-08-30 00:37
2

Jag tycker att det är så skönt att vara ifrån varandra ett tag ibland, för mig är det inte hälsosamt att spendera all sin tid med varandra. Det är viktigt att sakna, och det är ännu viktigare att man inte snöar in på att alltid vara med sin partner tycker jag. Men så verkar jag i denna tråd vara ensam om mina åsikter, hehe :P