Fredagen den 31/8- 2012
Jaha, sista dagen av den här sommaren kan man väl säga. Känns som sommaren gått hemskt fort! Men den har varit bra som tur är :)
Har ni några trevliga planer i helgen?
Själv ska jag träna idag, sen hem till killen på middag. Lördag kanske lite fiske och förhoppningsvis bowling efter en god lammgryta. Söndag träning igen.
Trevlig helg 
Det blir inte mycket idag (fredag), mest förberedelser och sånt.
Sen åker jag in till Stockholm på lördag för att träffa massa vänner. Vi ska gå lite på stan, speciellt SF och Sunai och något te ställe. Och sen blir det koreansk mat.
Senare på kvällen ska tre av oss till en fest med white team. Så vi måste ha enbart vitt på oss, vilket visa sig inte så enkelt att hitta något såhär dags på året. Men det ska bli superskoj!
På söndag åker jag hem tidigt på morgon igen, för att avlösa min underbara vän som har hand om min hund. Och då blir det nog återhämtning i stället.
Ha en underbar helg alles.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ja idag ska jag träffa en kompis som inte bor här uppe. Sen nog träna. mer har jag inte planerat. får se vad helgen bjuder på.
Ska måla fönster så mycket jag orkar. Har hållit på några veckor med detta och har 13 st som är utplockade och under målning ute i verkstan. D.v.s. det sitter just nu bara plast där dessa fönster bruka sitta på vårat hus… och det börjar bli lite kyligt på nätterna
.
Vi ska flytta i helgen, så jag sitter och tittar otåligt på klockan och räknar minutrarna tills jag slutar ;)
Vi har bott hos svärföräldrarna sen vi kom till Sverige för 1,5 månad sen men nu har vi lyckats få tag på en lägenhet. Förstahandskontrakt till och med!
Mamma och hennes man kommer antagligen till Sthlm i morgon också för att hjälpa till, så det blir flytt, besök och IKEA hela helgen 
#1 Låter som det blir en fullspäckad helg :)
#2 Trevligt :)
#3 Ha att vara utan fönster vid denna årstiden kan vara lite lurigt ;)
#4 Lycka till med flytten :
Hm, idag beundrar jag mest mitt nylagda golv. Och snart kommer min bästa vän hit så ska vi se oss för efter sista-minuten resa i dagarna
Har man tur kanske vi åker redan ikväll !
~ Ysmn
Mysa med djur och spela tvspel. :P
#6 Ååh vad spännande :D
Mysiga planer. Nu har jag också lust att hitta på något skojigt!:) Men tror det får bli så att jag först städar lägenheten och gör den mysig först…
#8 Ja det känns riktigt spännande, och att inte veta vart man hamnar med. Haha Cypern, Turkiet eller Spanien? 
~ Ysmn

Idag blir det en tur till torget med son och syster. Liten växer så det knakar så dags för nya skor. Imorgon blir det "kalas" för min morbror vilket också kommer innebära att vi ska ta familjefotografi. Något jag inte vill alls då min man inte är med. Söndag blir nog lugn får jag hoppas :)
Idag ska jag inte göra mycket alls, betalar lite räkningar just nu och sen tänker jag göra en kladdkaka. Mer blir det nog inte för det är min sista sommarlovsdag.
Lördag och söndag väntar heldagar på jobbet :)
#10 Hoppas att det blir spanien, verkligen fint land.
Skulle varit ledig idag, men det blir lite jobb ändå Har redan jobbat extra On och To, så varför inte idag med Ska handla mat på vägen hem Och så fort jag hinner blir det Fajitas å mumsa på ikväll
Jobb i morgon
Göra ingenting på Sö Har varit förkyld hela veckan, så då tänker jag vila
Kul med så många olika planer Önskar er alla en trevlig helg Oavsett vad ni fyller den med 
Idag firar vi fyra år tillsammans med att äta på restaurang Le Rum här i Lerum (fatta ordvitsen, haha :P), detta innebär också att det bara är ett år kvar till vi ska gifta oss!
Annars har jag jobbat idag och även resten av helgen så blir inte mycket annat än så.
/Christine
#15 Grattis till er :) Vad är det för mat på den restaurangen med ett så vitsigt namn? ;)
#16 - Inte särskillt vitsig mat tyvärr :P En thaimeny och en svensk a la carte typ så inget speciellt direkt men är väl det tjusigaste här och vi orkar inte åka in till göteborg iom att jag jobbar tidigt imorron.
/Christine
#17 Det är sällskapet som gör det :P
Jag har varit ledig och spenderat dagen i garaget. Kärleken har åkt på 48timmars kryssning med några kompisar, kommer hem igen på söndag. Saknar honom enormt mycket, men är glad över att dom äntligen kom iväg, då de har planerat den resan i över ett år men alltid är det någon som inte har kunnat. Men nu är de iväg och jag hoppas de har superkul :)
Lite tråkigt dock att imorgon är det tio månader mellan oss, första gången vi inte "firar" den tillsammans. Vi får ta igen det sen :)
På söndag ska jag, mamma, syrran och min söta systerson på 18 månader till ikea. Det ser jag fram emot =)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Firar 5 år med mitt hjärtaimorgon! :)
Så blir bowling och kinamat ;) Mumma!:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#19 Firar ni vaje månad ni har varit tillsammans?
#20 Låter skoj med både bowling och kinamat :D Grattis!
#21 Tack! :)
Ja ska bli kul :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#21 Nej det gör vi inte, därför skrev jag "firar".
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin