Fredagen den 14/9 2012
Har ni några trevliga planer för helgen?
Idag kommer än väninna på kaffe nu under eftermiddagen, sedan ska jag hem till killen på den vanliga fredags middagen :)
Imorgon blir det först fiske på dagen sedan bjuder mina föräldrar på kräftskiva, så jag och killen ska dit och muma på de fula djuren :P
Söndag, slappe, och kanske fiske.
Trevlig helg :)
Jag är förkyld och har lite feber så jag ska vila, dricka honungsvatten och se på TV
Är också lite halvsjuk, tråkigt =( men tiden stannar inte upp för det. Ska måla dörrkarmar och lister med pappa ikväll.
Imorgon blir det massa mys med pojkvännen och kanske hitta på något roligt för hundarna. Pappa pratade om fiske om det blev fint väder…vi får se vad som händer. 
~mikkan
jag har suttit och sorterat musik, haha! ska gå och duscha, äta och sen träffa några vänner och eventuellt pojkvännen om han pallar efter sin fotbollsmatch.
imorgon har jag planerat in en harry potter-dag med två vänner, så långt som till söndag har jag inte planerat än, beror väl lite på väder vad man hittar på :)
Johanna - Instagram
Trevliga och trevliga, plugga :/ Har ett arbete som ska in på måndag suck….
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Just nu pluggar jag, har 25 minuter kvar tills jag tar helg :)
I morgon ska det baka för på söndag får vi släkt på besök. Lutar åt vaniljmuffins med blåbärsmousse och en pavlova med bigarråer, ska bli kul att baka lite igen.
Annars ska jag inte göra någonting alls, bara passa på att vara ledig då jag inte ska jobba helg för en gångs skull :)
#5 får man komma över? hihi…pavlova kan vara det godaste..
~mikkan
#5 Var tvungen att googla pavlova… Verkar som att jag missat något!
Idag var jag nere på stan med min mor och käka och införskaffa ny bh. KappAhl hade rea. Sen kom min bror och hans sambo ner en stund, sen kikade jag och mammsen runt och så gick vi till min bror för att umgås mera. Nu är jag hemma, äter och är megatrött.
Imorrn blir det nog inte mycket alls och inte söndag heller. Har åtminstone inget planerat.
Ännu en helg utan min älskling…
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#6 Hihi ;) Tur att det är lättlagat, du får ge dig på det du också :)
Lördag kväll ska jag på en stor fest med tema "cabaret". Något av en utmaning för en skrotnisse som jag som oftast går i slitna arbetskläder :-) Söndag ska jag kalka jordkällaren inuti (som kontrast he he). Den är stor och kalk är ju jättefrätande, hemskt och kladdigt så det är ett riktigt pissjobb. Men det ska bli trevligt att få det vitt o fint!