Relationer iFokus

Relationer

Etikettskola
Läst 2248 ggr
:')
2012-09-17 22:14
0

Paniiik!

Är 14 år och intrederad av killar som dom flesta men har problem nu. Har som gillat två killar ett tag nu och har smsat med den ena. Han går i min klass och jag känner inte han så bra då jag är blyg och har svårt och veta vad jag ska säga när jag är runt killar ensam. Nu bjöd han ut mig och jag fick värsta paniken. Vill men endå inte alls. Vill så gärna ha en kille men ändå känns det som om att jag inte är redo. Sa till han att vi kunde det men ångrar mig lire, men vad skulle jag svarat? Så pinsamt att han sitter bakom mig i klassrummet till och med :( Vill prata med mamma men känns så pinsamt och vad län hon göra :'( hjälp?!

drika
2012-09-17 22:24
1

prata med din mamma, hon finns för att hjälpa dig. kommer inte vara pinsamt, LOVAr!

Hälsningar

Fredrika

:')
2012-09-17 22:26
0

#1 okej :) Tack.

Karmatarerskanise
2012-09-17 22:32
0

Tycker också att du ska prata med din mamma :) Hon kan nog vara ett bra stöd.

Men känner du dig inte redo så är det kanske bäst att låta bli. Kan bli jobbigt om det inte blir bra när ni går i samma klass.

hus-musen
2012-09-17 22:47
1

Fråga om du kan ta med dig en kompis eller nått, så går ni båda två! Spelar ingen roll hur gammal man är, det kan vara väldigt nervöst att träffa någon man gillar ensam Glad

Eller så går du ändå, det nervösa brukar gå över!

Qui dormit, non peccat

Sarah
2012-09-18 00:40
0

Om du gillar honom, gå på dejt ;) och prata med din mamma om du vill det.