Dumpa eller blivit dumpad?
Du som haft några förhållanden. Har du oftare blivit dumpad eller är du oftare den som dumpar?
Dumpar tyvärr, jag hade mycket hellre varit i andra ändan (tror jag iallafall innan jag sitter där)
~ Ysmn
Jag har oftare dumpat killar, men det har varit en nödvändighet varje gång
Har dumpat och blivit dumpad.
Inget mer eller mindre.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Blev dumpad, dumpade, blev dumpad, dumpade, blev dumpad. hmm… verkar vara ett mönster. Haha.

har bara haft ett förhållande innan det jag har nu och jag gjorde slut då
Tre första dumpade jag, sen blev jag dumpad två gånger. Den sista var dock någorlunda ömsesidig, jag ville inte göra slut men kände ändå att det var rätt beslut och var helt okej med det redan dagen efter.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Har varit ömsesidiga beslut.

Har dumpat nästan aldrig blivit dumpad. Kan bero på att innan var jag riktigt förhållande rädd så jag stack innan de hann dumpa mig
Dumpat mest och det är riktigt obehagligt tycker jag. Fast jag är nog lika rädd för båda.
Har dumpat och blivit dumpad

Bara dumpat..
Qui dormit, non peccat
Jag har alltid dumpat, tyvärr. Jag dumpade så min partner inte hann före, när jag var yngre alltså. Sen var jag kär i kärleken och oftast inte i killen så jag hann att dumpa och såra många innan jag insåg att jag var som sagt kär i lärleken och betedde mig riktigt illa. Men det har jag slutat med nu och har ett lyckligt förhållande med min Sambo sen 4 år tillbaka =)
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
Det står nog jämt mellan alla tre, dumpat, dumpats och beslutat gemensamt.
Vad räknas det som då jag sa så här?
-Om du inte slutar att … (=negativa saker för henne själv) så vill jag inte vara ihop med dig längre/så passar vi inte ihop.
Och sedan gett en tidsfrist till henne att tänka efter och eventuell påbörja förändring.
Jag har väl allt som oftast varit den som sett till att en separation kommt till stånd. Undantaget vid ett tillfälle då han gjorde slut men jag (efter den första chocken) bara var lycklig över att han äntligen var ute ur mitt liv.
En gång dumpad, en gång gemensamt, en gång dumpat.
Har bara haft ett förhållande och det var jag som vart dumpad
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
dumpat en gång, gemensamt beslut en gång
Tre gånger dumpat, sista var helt och hållet gemensamt beslut om skillsmässa. Aldrig blivit dumpad faktiskt.. om man inte räknar kk-relationer och outtalade relationer för där har jag blivit "dumpad" många ggr.
Jag har varken dumpat eller blivit dumpad. Jag har aldrig känt hur det känns när förhållanden tar slut och jag hoppas jag slipper vara med om det. Jag har en underbar pojkvän som stöttar mig i allt.
Har nog faktiskt alltid dumpat i slutänden.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
dumpad, dumpad, gemensamt beslut, gemensamt beslut.
Haft tre förhållanden. Första dumpad, dock var det egentligen ömsesidigt då vi hade förlorat känslorna. Andra dumpad, eller ja han säger att det var jag som gjorde slut. Pågrund av att det var jag som sade att det var över, men var endast för han sagt att han inte var kär i mig längre utan i sitt ex. Var fortfarande kär i idioten. Tredje dumpad, tog hårdast då han gjorde det pågrund av hans depression och att han inte kunde ge någon energi till ett förhållande. Han kan inte ens lägga ner energi åt sig själv. Hårdast med den dumpningen är att vi fortfarande tycker om varandra grymt mycket och är attraherade av varandra, så går och tror att han ska ändra sig. Men vet ju att det bara kommer leda till mer plåga… Så bara blivit dumpad, är en sådan som faller för snabbt och för hårt…