Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 780 ggr
Karmatarerskanise
1

Fredagen den 12/10 2012

Ännu en fredag är här. Hur har veckan varit? Har du några roliga planer för helgen?

Min vecka har varit seg, Blev förkyld i måndags och det sitter dessvärre fortfarande i. Blir middag hos killen idag, men får se om jag vågar sova över. Känns hemskt när man får hosattack mitt i natten och man väcker honom. Vill egentligen inte träffa honom för jag riskerar att smitta honom, men jag klarar mig inte om jag inte får träffa honom :P Ego? Javisst.

Blir alltså en lugn helg så jag kan bli frisk.

Trevlig helg!

Fridaaaa
1

Jo min vecka har varit bra, enbart 2 skoldagar, lite skönt för förra veckan var det mycket.

Nu i heögen ska jag ta det lugnt, småförkyld och vill inte att det ska bli värre. Se lite på film, umgås med pojkvännen & djuren mm :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ChristineL
1

Veckan har varit harmonisk kan man säga, med hopp om nånting stort :)

I helgen är det jobb som gäller, sambon och hans far ska bygga om lite här hemma så blir spännande att se förändringen. Så ska jag hinna möta upp en deppig vän imorron och fösöka muntra upp henne.

[WickedAlly]
1

Min vecka har varit väldigt slapp, kursstart i tisdags och de första dagarna blir det aldrig något gjort så jag har varit ledig alla dagar förutom igår för då jobbade jag.
Har passat på att vila, se på serier och läsa rätt mycket. Skönt!
Idag har jag pluggat nästan hela dagen dock, fick upp och leka bärgare tidigt i morse och var hemma igen vid åtta ungefär så sen dess har det varit plugg :)

I helgen ska jag jobba morgon till kväll både lördag och söndag, men pga älgjakten har vi det lugnt i restaurangen nu så det lär bli ganska slappt och skönt ändå :)

ElinaPersson
1

Veckan har väll inte vart på topp direkt, fick inte fortsätta jobbet som telefonförsäljare efter 5 testdagar på grund av att jag sålde för lite helt enkelt… Så back to arbetslös Obestämd

Fördelen med att vara hemma är väll för att mina små killar (kattungar) uppskattar sällskap och gärna sover länge bredvid en på morgonen Kyss

Helgen är ganska lugn, imorgon kommer 2 fd arbetskompisar över för att träffa katterna, ska bli trevligt då jag verkligen gilla dom båda Skrattande

Imorgon kväll tar vi dock pick och pack för att ta in på hotell i Uppsala för på söndag väntas det kattutställning i Järva Idrottshall, ska bli så spännande, det är andra kattutställningen för oss Skrattande

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo