mår sämre
För 3½ månad sen så blev jag dumpad av min sedan felra år pojkvän. Har mått bättre och bättre men har alltid kommit upp kännslor när tvingast träffa honom. Men det har blivit bättre efter ett par dar. Nu ähar det gått en och en halv vecka sen jag träffa han sist men det känns som jag bara mår sämmre och sämre istället för att det blir bättre. Är det normalt att det blir så? Eller borde jag kolla upp om det är nått annat som ligger och spökar?
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
3 månader är ingen lång tid, och det är naturligt att det går upp och ned med måendet.
På vilket sätt mår du dåligt? Bara psykiskt eller även fysiskt?
Mår psykist dåligt vilket resullteraer i att jag mår illa på mårnaran.
#2 du är inte gravid?
#3 Varför frågar du om hon är gravid för att hon mår pyskiskt dåligt efter ett uppbrott?
#3 nej jag är inte gravid
Om du mår så dåligt att du mår illa så kanske du skulle söka hjälp av en kurator eller liknande.
# 0 När jag och mitt ex separerade mådde jag så psykiskt dåligt att jag mådde dåligt fysiskt Vet inte varför det blir så, men ser inget konstigt i det Kanske blir så för att den psykiska smärtan är svår att "sätta fingret på" var det gör ont (Gör i och för sig ont i hela kroppen och själen…) Den fysiska smärtan är lättare att förstå
Mådde precis som du illa mest på mornarna, men kunde även göra det andra tider på dygnet Kunde knappt äta ett tag Levde till stor del på "lättsmält" mat som yoghurt och chokladpudding Gick ner 10 kg på några månader
Även om du vill vara vän med ditt ex kanske du inte kan vara det nu Själv var jag tvungen att ta hand om mig själv och gå vidare innan jag kunde träffa mitt ex på kompisnivå Kommer inte ihåg hur lång tid jag "sörjde" (För det blir en slags sorg att förlora en person som sin partner Även om personen i fråga finns kvar) , men låt det ta sin tid Tänk på dig själv och ta hand om dig
#7 Det du beskriver är presie så jag mår. Jo jag vill vara hans vän men vet presis som du säger att jag inte kan vara det just nu. Känns skönt att höra att mitt mående är fullt normalt.
#4 tänkte på hennes morgon-illamående..
#5 okej :)