Lördagen den 20/10 2012
Glömde ju starta fredagstråden igår, så det får bli en lördags tråd :)
Har ni några roliga planer i helgen?
Idag är det en "stor" dag. Killens mamma ska träffa mina föräldrar. Vi ska ha middag hemma hos mig. Kommer bli intressant :)
Vi ska bjuda på makrillmousse på toast till förrätt, huvudrätt blir lammrostbiff med potatisgratäng och rödvinsreducering och efterätt blir en hemma gjort banan och chokladtårta.
Håll tummarna för att det blir bra :)
Trevlig helg!
Jag håller tummarna.
Maten låter ju helt underbar. Det kommer med all säkerthet att gå jättebra men jag förstår att du är nervös.
/Maria
#1 Tack 
Du får berätta när det är över
/Maria
Det ska jag göra. Kan bli intressant. Hans mamma och min mamma hör dåligt båda två 
Haha, då kan det ju bli riktigt kul
För er andra alltså.
/Maria
Hahaha ja 
Igår kollade jag och pojkvännen lägenhet, lite liten för oss så vi fortsätter titta :)..
Idag gör vi inget speciellt utan har lite mysdag då det regnar. Imorgon ska vi på middag hos hans farmor :)
Lycka till! :)
Jag och sambon försöker hitta en till hund, letat en ett bra tag nu, men nu försöker vi få tag i en som vi känner oss sugna på! :)

Åh banan och choklad…!
Här studeras det, Karl Marx och andra spännande figurer..
Duktigt men ganska långtråkigt:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Håller tummarna att det går bra, Hera! :D
Själv sitter jag & äter pringels, fy på mig!
Väntar på att pojkvännen ska komma hem så vi kan ha lördagsmys med film och mys :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har kvalitetstid med min hund…. som att jag inte alltid har det. Och han ligger minsann och sover så gott bredvid mig, utan en tanke på kvalitetstid. ^^
Nej, den här helgen blev lugn. Jag har sovit ikapp förlorade timmar från veckorna. Och imorgon ska jag iväg och fika hos min vän och min bror. Thats all. :) Får sitta och längta till nästa helg i stället.
Hoppas det blev en trevlig kväll, Hera :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Igår var jag o sambon iväg o åt buffe o bowlade med vänner så vi hade en riktigt rolig kväll:) Hoppas Hera att det gick bra med era föräldrar
KAn meddela att det gick bra. Alla kom överens och maten blev lyckad :)
#13 Vad roligt
/Maria
#13 Skönt! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja, riktigt skönt :)
Och alla som var hos mig hade jättetrevligt och tyckte väldigt mycket om maten! Är helnöjd!"
Skönt att ha det gjort så att säga. Då vet man att man inte behöver vara nervös nästa gång.
/Maria
Precis bumbleboo 
Tyvärr tog det slut mellan min tjej och mig. Hade mycket att reda ut i mitt liv just nu och tog hand om andra att jag själv började må dåligt. Sen så började hon bli jätte ledsen över att hon inte kunde hjälpa osv. Så det att vi båda mådde dåligt av det. Så jag pratade med henne och vi är vänner fortfarande.
Kanske en annan tid blir det hon och jag när allt är bättre
Jag har varit hemma hos familjen i Örebro. Min brorson har fyllt år så vi var där och lämnade paket och käkade lunch, på lördagkvällen provlagade min lillebror en del av bröllopsmenyn som vi ska ha, nomnom! Söndagen blev lugn innan vi begav oss hemåt.
/Christine