Ont av sperma
Jag har en lite pinsam fråga om sex.
Jag och min pojkvän hade sex för ett par timmar sen. Jag var tänd och allt kändes bra förutom när det gick för honom. Han fick utlösning inuti mig och det kändes som han sprutade i mig en stark frätande syra. Verkligen inte bara lite ont utan det brann som eld och jag knuffade bort honom reflexmässigt då jag inte stod ut.
Det lättade lite på en gång och gav med sig eftersom men det svider ännu.
Jag förstår inte vad som var fel. Det var inte alls irriterat av friktionen eller så, jag var rejält fuktig. Det var bara precis då han kom.
Jag kissade sedan men det sved inte av det som när man har urinvägsinfektion.
Jag kan väl inte blivit allergisk mot sperma från ena veckan till den andra?
Ja, jag vill påstå att du kan det. Jag känner till folk som inte tålt varandra alls "pang bom" sådär. Varken saliv eller andra kroppsvätskor.
Man kan tydligen häva det genom att dela bakterieflora, så att säga. Genom att byta kroppsvätskor om och om igen så kan kroppen vänja sig. Jag är däremot inte bekväm att rekommendera det, då det kan bero på något annat i ditt fall kanske. Vill inte orsaka någon skada :)
Låter konstigt. Kan vara att du är extra skör av någon anledning. Får ju verkligen inte hoppas att du blivit allergisk mot hans vätskor.
Händer det igen bårde du kolla upp dig hos en gynekolog.
Jag vet inte om jag kan vara extra skör. Det var nästan en vecka sen sist vi hade sex, jag har precis haft mens.
Jag hoppas verkligen inte att jag inte skulle tåla hans sperma, jag brukar gilla bäst när han får utlösning i mig och han gillar även det bäst. Kondom gillar vi inte alls. Nån gång men vill inte ha det jämt.
Nu nästan gruvar jag mig för nästa gång, vill inte få sådär igen så hoppas det här bara var nånting som blev bara en gång
Jag kan ibland tycka att det svider lite av sperman. Inte så mkt att det bränner, men lite åt det hållet. Men det är inte så mkt just när han kommer utan det är när det rinner där inne och främst när det passerar öppningen så svider det i kanten ibland.
Skulle det kunna ha något att göra med om han ätit något konstigt? Sperman kan ju ta smak så kanske något sånt skulle kunna påverka? Bara en plötsligt idé som kom upp i huvudet.
Medarbetare på westernridning.ifokus

#4 Min första tanke var också åt om sperman var påverkad av något..
Finns ju massor av mat som är känt för att påverka utseende och lukt så borde väl kunna påverka annat med.
Hade en kille som "lyfte skrot" och åt allehanda konstiga tillskott och vid två tillfällen påverkade det sperman helt galet.
Ena gången blev det nästan åt lila och smakade så att jag sen hängde över toan, en annan gång kommer jag ihåg att det blev mot neongrönt typ och luktade hemskt fränt.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Så har jag känt precis efter mens några gånger, tror att slemhinnorna kan vara lite sköra, låter logiskt i alla fall.
Och det med maten är rinte otroligt, purjolök till exempel är en sån där sak som påverkar sperman mycket.
#6 Ja jag tror jag känner igen att det kan vara så efer mens.
Ja annanas påverkar ju också en hel del på smaken om inte annat.
Medarbetare på westernridning.ifokus
Man kan vara känslig mot sin killes sperma, absolut! Exempel: När jag var tillsammans med mitt ex fick jag svampinfektion flera gånger. Nu har jag varit tillsammans med en annan i drygt fyra år och bara fått det en-två gånger. Prata med din barnmorska om det, hon kanske har nåt tips, fortsätter det så får ni kanske börja använda kondom, eller så får han komma utanför.
/Christine
# 8
Nyfiken fråga, behandlades exet oxå mot svampinfektion?
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#9 - Nej, det är inget som är smittsamt, och han hade aldrig några besvär.
/Christine
Har fått sådär en gång. Jag frågade en barnmoska eftersom jag ändå skulle prata med henne om annat. Hon svarade att det är helt naturligt och beror på att spermat innehåller ett hormon som får livmodern att dra i hop sig. Det var för ett par år sedan och det har inte hänt igen sedan dess.