Positivitet
Tänkte att det kunde vara kul med en tråd om allt positivt med er partner för en gångs skull.
Vad är de bästa egenskaperna med er partner?
Vad är de finaste er partner någonsin gjort för er?
Ni som inte har någon kan ju svara på fråga nr 2 om vad något av erat ex gjort för fint för er :)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Min sambo har tolvtusen fina egenskaper, orkar inte räkna upp alla;)
Vad gäller fina saker han gjort för mig så körde han ofta ner till mig första vintern. Detta trots att hans rygg och kropp gjorde ont och han saknade värme i bilen, detta var en av de där kalla vintrarnaför några år sedan. Resan tar 4-5 timmar och det gjorde han bara för att få vara med mig, gulligt! Jag blev så himla glad varje gång jag såg hans bil komma och minns precis hur han luktade då, kall liksom.
Min sambo är oerhört givmild, snäll, oegoistisk, omtänksam… Han är den absolut snällaste människan jag har träffat i mitt liv… :)
Han har gjort tusen snälla saker. Jag har problem med ryggen, så han masserar mig ofta utan att jag ber honom. Han stöttar mig i träningen. Han gör saft till mig och säger till mig att dricka då jag alltid har vätskebrist. Han är bara oerhört snäll hela tiden.
För min del är det väl faktiskt inte en sak som är bäst utan det är väl att han stannar kvar och fortsätter vara så underbar som är bäst!
Min man har många fina sidor, som att han är omtänksam, kärleksfull och rolig. För att bara nämna några!
Det finaste han gjort och gör för mig är att han alltid ser till att jag har det bra, även om jag kan ta vara på mig själv. Han brukar säga, och han menar det, att det finns nästan inget som han inte skulle göra för mig. Han är vekligen mitt livs kärlek!
/Christina
Vi har ju varit tillsamman så länge. Jag var faktiskt tonåring när vi träffades.
Han är nog den snällaste människa jag känner och så är han rolig.
Han har gjort mycker fint för mig genom åren. Han är verkligen överaskningarnas man.
Något jag minns väl är i början vi hade flyttat ihop. Han hade ibland svårt att sova och hans jobb låg alldeles i närheten. Han var borta flera nätter och jag hittade någon lapp på köksbordet om att han gått till jobbet när jag vaknade på morgonen. Skumt tyckte jag.
Men en dag så kom han hem med ett jättefint toalettbord som han hade gjort till mig på sina sömnlösa nätter <3
/Maria
**Vad är de bästa egenskaperna med er partner?
**Omtänksam, snäll, hjälpsam
**Vad är de finaste er partner någonsin gjort för er?
**Åh det är många saker. Räcker med att han finns hos mig<3 Men han körde bland annat hem mitt i natten från sin pappa som han igentligen skulle sovit hos över natten då han hade ärende in sent där men kom hem till mig istället för att jag skulle slippa vara hemma i mörkret och skogen själv <3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hans bästa egenskaper är att han är så himla enkel att snacka med, jag (och många många andra) känner mig så trygg när jag är med honom, han är sjukt rolig, snäll, omtänksam osv. Sjukt bra på människor, och så är han snygg också 
Det finaste han gjort för mig är väl att han är med mig. Haha, annars var (en av) hans födelsedagspresent till mig helt fantastisk. Han gav mig helkroppsmassage och sen satt han hur länge som helst och bara gav mig en massa komplimanger, jag märkte på honom att han verkligen menade det, och trots (eller kanske just för) att jag inte alls ser det han ser så blev jag så himla rörd. Jag behövde verkligen det 
Johanna - Instagram