Fredagen den 2/11 2012
Ännu en helg är här. Har ni några trevliga planer?
Själv ska jag se killen spela live med ett av sina band för första gången idag. Är nog mer nervös än vad han är :P Ska bli riktigt kul!
Imorgon är det maskerad som står på schemat.
Trevlig helg :)
Tja ska försöka få 1-2 skolarbeten färdiga plus kalas till min farmor imorgon :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har jobbat lite idag, medan killen har fogat klinkerset i hallen. Jag har storhandlat inför helgen, blir festligheter imorron med tema Death becomes you/Kom som du dog så jag ska vara zombie-pirat :D Så söndagen blir inte många knop ;)
/Christine
#0 Vad kul, hoppas det går/gick bra på hans framträdande :)
Jag hade mitt första jobbpass på mitt nya jobb idag - stressigt men det gick rätt bra. Imorgon ska jag sova och kanske hitta på något med en kompis som jag inte sett på ett tag. Killen är hemma i Göteborg och hälsar på familjen och vännerna, så tänkte spendera lite extra tid i sängen och med mina vänner nu när han är borta ;)
Johanna - Instagram
Igår firade jag och min sambo 2 år :) Så det blev en mysig hemmakväll med film, kex och ost! :)
Jag ska vara ledig (!) i helgen som det är planerat iaf. Men en av mina kollegor verkar ha gått och blivit magsjuk… så jag hoppas det löser sig utan att jag behöver hoppa in och jobba, men allt är lite småkaos på jobb och typ.. en jävla röra. Men detta är första gången på en månad som jag är ledig två dagar i rad, och har sett fram imot att få vara lite ledig, samt att jag är rätt trasslig just nu då jag gjorde slut med min pojkvän igår..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#4 Grattis! :D
#5 Nej vad tråkigt :( <3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag hatade den här dagen innan den ens började. Var tvungen att åka till jobb ändå och öppna, och kvart i 10 började jag undrar var fassen min kollega tog vägen (hon är vikarie idag, då vi inte hade någon annan att sätta in) och den som skulle jobbat för mig blev sjuk.. sen öppnar jag ändå och sådär kl 10 och skickar till min andra kollega som också är ledig att vikarien inte kommit än.. och då visade det sig att jaa… det är ju röd dag idag.. och då öppnar vi först 11. Kom precis hem igen.. och måste åka dit sen vid fyra igen och hjälpa till att stänga.. Min lediga dag..helg..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!