Gjorde slut, bara sådär
Hej, jag är så jävla ledsen! Min kille (går i skolan) och jag har varit tillsammans i kanske ca en-två veckor nu. Han skulle åka bort i två dagar nu. Det här är andra dagen han är borta, han kommer alltså tillbaka till skolan imorgon. På kvällen han åkte så hade jag pussat honom som hejdå på skolan och då hade han SMSat att han gillade min puss. Och det är såhär att han är ganska sms beroende! Och det börjar bli ganska jobbigt för han tjatar hela tiden om att vi skulle hångla på discot OSV. Så jag blev trött på det och ignorerade hans sms 1dag!!! Han började bli jättejobbig! Smsade HELA TIDEN! Och så som sagt så ignorerade jag det i EN JÄVLA DAG. Och idag när jag smsar honom svarar han "jag tror inte att vi funkar" och "Det är över" Jag fattar inte!!!!! Bara för att jag inte ville att han skulle ta på mina "personliga" delar eller att jag inte smsar så blir han sur och gör slut!!!!! Jag är så jävla ledsen!!!!! Snälla pigga upp mig! Klarar inte att se honom på discot imorron!!!!!!! :-(((((((

Det verkar inte så roligt att ha en pojkvän som blir så sur så fort han inte får som han vill eller konstant uppmärksamhet. Kanske inser han att han betett sig illa och ångrar sig, gör han inte det har du nog det bättre utan honom. Du har ju inte gjort något fel. Om du verkligen tycker om honom och vill vara ihop med honom måste du nog prata med honom och förklara nogrant att du inte vill sms:a hela tiden men att det inte betyder att du inte gillar honom. Dessutom måste han lyssna på vad du säger och inte tjata om att ni ska hångla, det är inte schysst.
Jag tycker du ska prata med dina vänner så dom kan stötta dig på discot så du kan ha roligt ändå. Lycka till.
Gör han slut för en sådan sak så ska du istället vara glad att slippa honom!
Och man tjatar inte om saker man vill göra som den andra inte vill. Hade själv en sådan pojkvän när jag gick på högstadiet och det var hemskt att hela tiden behöva säga ifrån och visa att man inte ville alla saker som han ville.
Tycker också att du ska prata med dina vänner så dom kan stötta dig i det här.
Sajtvärd på Iller.ifokus
En bättre kille är du allt värd för gör han slut pga. det så är han inte mycket att ha (:
Alltid Oavsett