Fredagen den 9/11 2012
Fredagen är åter kommen. Vad ska du hitta på i helgen?
Själv ska jag bara ta det lugnt med killen ikväll och äta gott. Blir lite glögg, pepparkakor och mögelost :)
Imorgon ska han spela poker med grabbarna och jag ska på födelsedagsfest där det bjuds på både mat och dryck.
Söndag blir nog vilodag.
TREVLIG HELG :)
Jag jobbar till 19 ikväll så blir inte mycket mer än så. Imorron blir det till att sätta på vinterdäcken på bilen och sen jobba sent. På söndag blir det hemmafix och mys med älsko. En lugn helg.
/Christine

Jag har haft mitt roliga nu under dagen :) Varit och tittat på dressyrträningar så nu måste jag jobba ikapp ikväll. Sen blir det lugn och ro i stan under helgen.
Jag ska flyttstäda och fixa hela helgen, killen kommer upp och hämtar mig på måndag - så just nu vill jag bara att helgen ska försvinna fort så jag får träffa honom igen :)
Uh, idag blir det walking dead och DotA 2 med en kompis :) Annars plugga, prov på måndag.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Idag har jag min hund hos mig, så ska mysa såå mycket som möjligt med henne, ser henne igen först om 3v igen, jobbigt!
Imorgon åker vi till min faster, samtidigt så lämnar vi hunden till mina föräldrar som är där. Sen åker vi o shoppar!
På söndag ska vi åka ut o äta middag med sambons farfar.
Ska ta det lugnt ikväll, heldags plugg imorgon plus pyssla med djuren.
Och söndag blir det ev plugg (om jag inte hinner klart imorgon) och även kalas för mig och min mamma på söndag plus fira fars dag :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Idag fyller dottern 3 månader så det har firats med bärsele och leta farsdagspresenter till pappa och en till sambon som kommer hem på söndag kväll efter jobbhelg. Lördag ska jag åka till sambons syster som fyller år och på söndag ska jag träffa en vän och fira lite farsdag med pappa.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Njuta av en lugn och skön helg med massor av egentid. Förmodligen blir det en runda till ån imorgon för lite fiske, sedan är det bara soffan som gäller och bra filmer.
Sambon är hos sin mamma under helgen så jag passar på och skämmer bort mig själv :)
Idag var jag en sväng på Överby och köpte en julklapp, ett armband till min farmor. Hittade dock inga andra julklappar så det få bli en sväng till något annat köpcenter snart.
I morgon ska jag och mamma till mormor i Norge. Hon fyller 83 på måndag men då är det jobb och skola så vi får åka i morgon. Ska nog shoppa lite på vägen :)
På söndag är det jobb, farsdag och vi kommer ha närmare 400 gäster i restaurangen. Snabbt ska det gå då, men det är roligt :)
Trevligt helg allihop!
sitter ensam :(
Ska storstäda hos hönsen, d.v.s. mocka ut allt strö och gräva ut hönsgården (gegga efter denna hemskt blöta höst), kalka inne och sen på med nytt strö inne och färskt sand ute. Lär ta det mesta av lördagen i alla fall. Sen vill jag hinna umgås en del med mina stora döttrar som för en gångs skull är hemma denna helgen. Den ena av dom går nog att lura med på hönsprojektet också, bra med lite fysiskt arbete när man sitter platt o pluggar resten av tiden som de gör.
Jag är ledig nu lördag, söndag och måndag, så jag ska passa på att bara vara ledig :). Blir ev en lite träff med min hunds syster och hennes ägaare så dom får busa massa :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Stressade som en galning i fredags, har mest varit stress dem senaste veckorna. Får utslag av det.:-/ jobb idag i 10 timmar och imorgon ledig!!