Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 2012 ggr
Karmatarerskanise
0

Önska vad du vill

Om du fick önska vad du ville, vad hade du önskat dig då?

Fridaaaa
0

Att leva ett bra, hälsosamt och lyckligt liv med allt vad det innebär :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mona22
0

En ego-önskning vore att jag blev frisk. ANnars önskar jag att alla slutar tänka bara på sig själva och bry sig om varandra istället. VÄrlden hade varit perfekt då för ingen skulle kriga eller behöva gå hungrig.

Liss
1

Att jag fick alla mina drömmar uppfyllda.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

fruktgumman
0

Egentligen tycker jag att jag lever precis det liv jag vill leva och trivs med. Men ska jag önska något så skulle det väl vara att det blev slut på alla krig, våldsbrott och att människor slutar såra varandra i onödan.

Geru
1

Att leva förevigt

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Karmatarerskanise
0

JAg hade önskat att mina nära och kära och jag fick leva retsen av våra liv med lycka!

Ratzo
1

En hund. Har önskat mig en hund i 5-6 år nu! Orkar inte vänta längre…

I can't drown my demons, they know how to swim.

Emelie-E
1

Att min man kunde få bli frisk.

Maria
1

För det första så önskar jag min son ett lyckligt liv.

För det andra så önskar jag att jag ska bli som vanligt igen men det verkar inte så.

/Maria

PogoPedagog
1

Att vårt barn kommer ut och är någorlunda friskt, det där lät konstigt men jag menar att jag önskar att hen ska slippa svåra medfödda sjukdommar och handikapp.

Önskning nr två är en ackumulatortank och ett fungerande element i badrummet. Det börjar bli kallt nu!

VeronicaKahlbäck
5

Att alla människor och djur fick ett bra liv, vilket innefattar ganska mycket. Inga krig, inga psykiska sjukdommar, ingen svält, ingen tortyr, igen diskriminering, inget utanförskap osv. Känner väl att den önskningen innefattar att jag och alla nära skulle ha det bra med..

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Jetaime
1

Helst av allt skulle jag vilja bli frisk och må bra..

[KatjaH]
1

Finns så mycket man önskar sig.
Först och främst vill jag att min familj ska få god ekonomi, och slippa oroa sig så mycket för pengar.
Sedan vill jag ta körkort, studenten, få ett jobb jag trivs med och aldrig skulle kunna klaga på, få större lägenhet. Resa till Japan med mer…

Finns så mycket, som sagt! Och det bästa av allt med sådana önskningar, är att mycket av det faktiskt går att uppnå i framtiden. Efter att jag klarat av dessa "mål", så kommer det större drömmar!

examynia
1

skulle nog önska en ego önskning.. å då skulle de vara att få slippa all smärta..

Geru
0

#11 Men typ en renodlad psykopat tycker ju att hans liv är bra:P?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

SHV-Pysen
1

Att alla människor hade ett sunt förnuft.

Definitionen på det går ju att spekulera kring, men min ösnkan, min defintion, och då innefattar det att man inte lägger sig i andras liv mer än nödvändigt, dvs respekterar åsikter, politiska och religiösa åskådningar osv. Inte dödar och skadar andra eller gör saker som kommer drabba ens omgivning på ett uppenbart negativt sätt.

Att fela är mänskligt, men att tex. starta krig där en massa folk dör och lider är inte att fela, det är ett beslut taget utan sunt förnuft.

Jessicahagstrom94
1

att min kanin blir frisk.