Undra
Har läst lite olika forum om tjejer som blivit dumpade och på många av dessa säger mång att deras ex har bilt kalla efter att dom gjort slut. Detta gör mig lite nyfiken då jag inte alls har så med mitt ex utta känner att vi forfarande kan prta om allt på samma nevå som inna. Undre av ren nyfkienhet om det är väligt vanilgt att ens ex blir iskall efter en separation och om min sitavtion är ovanlig eller om det bara är så att man nästa aldrig hör om dom som har ex som dom kommer superbra översne med även när känlor finns kvar.
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
Jag har ingen kontakt alls i stort sätt med mitt ex.
Blir stelt osv om jag väl träffat han på stan men har nog inte träffat han på 2-3 år nu skulle jag tro.
Vet inte varför, bara blivit så, vi är absolut inte vänner men har helt enkelt ingen kontakt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är ju inte så att jag för tillfället träffar mitt ex så jätte myckte men då vi ses kan vi prata i timmar.
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
Jag hade otroligt bra kontakt med mitt ex till en början. Men träffade min nya pojkvän 2 månader efter vi gjort slut och efter några månader blev realtionen till mitt ex sämre och nu har vi nästan ingen kontakt alls. När vi ses kramas vi och pratar lite men vi är inte längre vänner.
Känns tråkigt då han var den som stod mig närmast, och jag verkligen såg honom som en av mina bästa vänner. Men det kom naturligt, vi har bara bra känslor för varandra även om vi väldigt sällan pratar. :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Det blev väldigt stelt mellan mig och mitt ex precis efter vi gjort slut, och det fanns bra grund för det. Men nu ett halvår senare kan vi både umgås och prata avslappnat.