nyårsafton
Kanske något tidigt ute, men vad ska ni göra på nyårsafton? Jag vill ha tips och idéer!
Tja, jag kommer troligtvis jobba till 19, och även nyårsdagen så det blir en lugn afton för mig oavsett party eller inte.
/Christine
oj ingen aning, vet inte ens hur det blir på jul än
Få någonting, gärna så stort som möjligt, att explodera.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#3 Vet inte om jag ska skratta eller gråta
Så jag chansar på skratta!
Själv kommer jag kunna fira ett år med kärleken. Blir förmodligen en finmiddag med finkläder hos en väninna som vanligt :P Fast den här gången blir det ju speciellt 
#4 Haha, skratta på:) Ingen ska bli skadad, inte heller egendom, så det läre ju bara bli en stor smäll, helt enkelt. Sjukt kul dock.
Funderar på att dra ihop så mycket smällare/raketer/bomber som möjligt, lägga det ute på isen på samma ställe och sedan njuta av det :)
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#5 Gööööööööttt!
Blir en hel dag med min älskling och troligen äta nå fin middag. Sen mot kvällen blir det raketer :)
Ingen aning. Satt just och funderade på det.
Min lägenhet sägs upp den 31:e december. Och vi flyttar in i den nya den 1:a januari. Så alltså måste vi sova någon annanstans på natten. Varför bestämde vi att flytta just det datumet? … Ja, det undrar fan jag med just nu! Haha.
Jag vill fira med vänner. Klä mig i något fint. Äta gott. Vi får se vad det blir i kaoset. Jag har åtminstone min pojkvän hos mig.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

På nyårsaftons kvällen brukar jag mest vara hemma med familjen och äta fruktsallad samtidigt som vi kollar på tv, många bra program som går då ex. grevinnan och betjänten som är riktigt rolig
Jag ska bara vara med mor min, och kanske syster. Vi brukar göra i ordning en buffé och sedan en vräkig efterrätt. Sen myser vi framför teven och vid tolv är det ut för att se på alla raketer :)
Enkelt och mysigt :)
#10 Fruktsallad? Det var lite oväntat för mig ett nyår 
Sänds fortfarande grevinnan och betjänten?
Jag och mannen ska fira nyår tillsammans med hans dotter och dotterns mamma med sambo. Ska bli väldigt kul!
/Christina
Vi ska fira vår förlovningsdag :) Kanske går vi ut och äter i år. Förra året gjorde vi trerättersmiddag hemma.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Föda barn kanske? Vore kul! Annars brukar vi äta gott och mysa hemma på nyårsafton, ibland bara jag och karln och ibland tillsammans med vänner/familj.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

#12 hehe jo men det är gott 
Ja det sänds fortfarande, kommer dock inte ihåg vilken kanal

Fira tre år med sambon, många som träffats kring nyår tydligen :) Dessutom borde vi vara nyblivna föräldrar då och sambons far med sin sambo kommer ner och hälsar på, det blir nog roligt!
Förmodligen fira hos svärmor, men inget förbestämt :) Kan inte vara för länge ifrån hunden, eftersom dem inte ska vara hemma längre än 6 timmar. Men får se :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Plugga en jädrans massa matte inför tentan vecka 2, kan jag tro. Sen inbjuden på fest framåt kvällen.
Jag är hundägare och det är min hunds första nyår så känns inte lämpligt att lämna henne själv när det kommer låta som bara den.. dessutom har jag inte gillat nyår så mycket :). Har föredragit att vara hemma och äta massvis med gott och bara ta det lugnt.. det är sån jag är.
Så för mig blir det att vara hemma med familjen och valpen.. ska nog köpa mig massvis med gott att äta och bara ha det lugnt och fint :). Perfekta nyår enligt mig!
Jag och min pojkvän är barnfria över nyår så de kanske blir lite nyårsfest :)
Dock är han nog mer partysugen än mig, jag äter hellre en riktigt god middag och tar några glas vin bara än å festa till ordentligt :)