Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 2076 ggr
johnny0
2012-11-27 11:34
0

Bisexuell

Jag är en kille som länge känt en dragning till båda könen. Jag har bara haft sex med tjejer. Det är nog en tjej jag vill leva med också.

Men jag känner en nyfikenhet av att prova ha sex med en kille. Speciellt nu då jag precis blivit singel efter 3,5 år långt förhållande. Men jag har ingen aning om hur jag träffar en bisexuell/homosexuell kille utan att göra bort mig helt. Det känns skumt att skriva en kontaktannons om att jag söker sex med en kille. Man vet ju aldrig vad för konstiga typer som svarar.

Jag är verkligen ingen som "ligger runt" heller. Har faktiskt bara haft sex med 4 personer - tjejer då. 3 av dem hade jag längre förhållande med, en var en kk som jag träffade under ett år. Så jag kanske inte är så erfaren sexuellt + att jag är lite blyg.

Jag bor på en mindre ort, har fast jobb och bra vänner (alla är hetero vad jag vet) Jag har inte talat om för någon enda människa att jag även tänder på killar och det här är första gången jag skriver om det anonymt.

Jag känner inte för att flytta till en större stad och börja gå på skumma bögklubbar.

Jag är ju bara helt vanlig som skulle vilja prova sex med en kille.

Tycker ni jag är pervers?

ChristineL
2012-11-27 11:52
4

Inget perverst med det alls! Kika in på hbt iFokus, där kanske dom har lite bra tips, eller kolla runt på nätet, qx exempelvis har ju också ett forum =)

Roamer
2012-11-27 12:19
5

Som Freud sa, det enda onaturliga sexet är att inte ha något. Som ovanstående säger så finns det en del forum att välja mellan. Sök på google hittar du säkert flertalet där du kan anonymt träffa en kille som faller dig i smaken. Att skämmas för sin sexuallitet eller fetischer och låta bli dem och hålla det för sig själv är väl som att låta bli att äta den mat du finner allra godast, bortkastat mao. Prova det som känns bra och låt bli det som inte är för dig, och sen huruvida du väljer att berätta för andra är ju helt upp till dig. Lycka till med att finna det du söker oavsett.

johnny0
2012-11-27 12:23
0

Tack! :)