Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1608 ggr
ElinaPersson
2

Lyckan tog inte slut

Skrev för några dagar sedan att min sambo gjort slut men vi träffades igår för att prata ut och han älskar mig fortfarande, han kände dock att han tappat den han är och han behövde bryta upp för att vakna till, att känna efter vad som verkligen betyder något. Nu ska vi träffas på söndag igen, han vill prata öga mot öga och berätta hur han känner, han har berättat att han vill vara tillsammans men vill förklara alltihop mer och bara prata.. Jag är glad, jag älskar honom och förhållandet har vart bra i dessa 1,5 år - jag tror definitivt att den nystart kan vara bra på grund av påfrestningen med ekonomin och allt han kände.. Ser verkligen fram emot söndag nu, ett distansförhållande fungerade utmärkt förut och kan säkert göra det nu

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

EmelieGustavsson
0

Lycka till! Skrattande

MissDawes
0

Lycka till. Håller en tumme för ett lyckligt slut. :')

ElinaPersson
0

Tack så mycket!! Glad

Karmatarerskanise
0

Hoppas det går bra för er.

ElinaPersson
1

#4 Jag hoppas det också, tror han förstår nu hur viktigt kommunikationen är om det är något som känns jobbigt.. Jag är ärlig själv och försöker alltid få den andra personen att känna sig trygg med att kunna vara ärlig.. Älskar den mig inte så mår jag inte sämre av att höra det, men jag ställer gärna upp och pratar och bollar tankar också, vad som fått personen att må dåligt…

[Emma--]
0

Håller tummarna att det ska gå bra :)

ElinaPersson
1

#6 Tack jag hoppas verkligen det också, visst är det tråkigt att inte bo tillsammans längre, men samtidigt kan det vara en bra "nystart".. Att få sitt egna ställe och kunna träffas hos varandra Glad man hinner ju sakna varandra så mycket mer och man har alltid saker att prata om..

Sarah
0

Vi valde att flytta isär och nu är relationen bättre än någonsin. Vi flyttade ihop efter ca ett år, flyttade isär nästan 2 år senare och har nu varit särbo i drygt 3 år. Först nu känner vi att det kan vara aktuellt att flytta ihop igen. Det är inte dåligt att flytta isär om man känner att det funkar bättre så :)

lkmf
0

Lycka till:)

Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump

ElinaPersson
0

#8 jag håller med dig helt och håller även fast man känner lust att ha personen nära sig lite oftare, vi kommer enbart kunna ses helger (de jag inte jobbar då oxå) men vi klara de suveränt i 1 år innan vi flytta ihop så jag tvekar inte, det är en enormt fin kille och jag ser mig själv med honom i en lång framtid :) #9 Tack! :)