Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 870 ggr
Karmatarerskanise
0

Fredagen den 30/11 2012

Då är den den sista dagen i November detta året. Tänk att vi går in i december redan. Det är 23 dagar kvar till jul.

Har ni några trevliga planer? Blir det någon julskyltning i på söndag?
Har ni fått se någon snö ännu?

Själv har jag inte så mycket planer mer än de vanliga. Middag hos killen ikväll och antagligen lugnt. Lördag kanske fiske. Söndag kanske julmarknad, beror på vädret.

Trevlig helg till er alla :)

Fridaaaa
0

Tiden bara rinner iväg! Sjukt hur fort tiden går :P

Ikväll ska vi bara ta det lugnt.
Imorgon ska jag ev ner till mina föräldrar och byta tillbaka till min bil (har min morfars nu). Men får se hur vädret blir :) Ska köpa vinterskor med i så fall :)

Men annars är inget planerat. Allting beror på vädret osv :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Geru
0

Haha, det är typ en decimeter snö i sthlm, det är sjukt nice:D

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[WickedAlly]
0

Här har vi lite snö, men det är vitt så det räcker gott och väl :)

Med sex dagar kvar till tenta så är helgens planer fixade i alla fall, puh. Trött på Freud just nu.
Men innan jag drar igång plugget för ikväll så ska jag göra klart julkalendern jag håller på att pyssla ihop till min mor :)

Fridaaaa
0

#3 Han är jobbig att läsa om xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ChristineL
0

Jobbade till 19 igår kväll sen bar det av på julfest med bästa kollegorna!

Idag har det gått långsamt och ikväll kommer det folk som ska kalasa för sambon fyller 30.

Imorron blir det massa julmusik och pyntande!

[WickedAlly]
0

#4 Extremt :P

Jojaton
1

Igår fyllde mamma år, så vi firade henne och sen åkte jag hem till en kompis :) Idag har jag tittat på film, serier och Så Mycket Bättre, och ska väl träffa några kompisar och pojkvännen ikväll :) Imorgon jobbar jag och på kvällen kommer pojkvännen hit och äter :)

Johanna - Instagram

[eeklund]
1

Här har vi massor med snö :). Riktigt mysigt. Idag har vi julpyntat och imorgon ska min valp badas och klorna ska klippas :).