Vad göra?
Smsade en kille i tisdags innan jag gick och la mig om han ville träffas någon dag. När jag vaknade hade jag fått svar att de kunde vi göra, men att det var fullt upp denna vecka. Ok, tänkte jag, så kan de ju vara ibland.
Funderar nu på hur nästa steg skulle se ut.
Om jag ska vänta och se om han snart hör av sig igen eller om jag själv ska höra av mig igen, och isf när.
Man vill ju inte vara för på!!
Samtidigt tänker man att han kanske inte är så intresserad utav att träffas iaf. Men förstår då inte vitsen med att ens svara tillbaka att vi kunde ses. Enligt mig då så antingen skiter man ju i att svara eller så skriver man som de är att man inte är intresserad eller att de inte är en så bra idé mm.
Man känner sig lite osäker nu. Vad göra?
Det låter precis som min favoritkille, haha! Jag brukar alltid tänka att han menar precis det han skriver eftersom det sällan är mer komplicerat än så. Skulle jag ändå känna mig osäker brukar jag vänta på att han hör av sig, gör han det så ville han väl ses. :)
~ Ysmn
Får väl vänta och se.
Han är ju upptagen den hör veckan, så jag hade avvaktat lite. Men hade samtidigt tänkt att man ju faktiskt redan nu kunde bestämt något inför nästa vecka
#3 Man kan ju tycka de men tyvärr har ju inte alla samma tänk, alla gånger.