Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 4641 ggr
emsems
2008-11-11 17:02
0

Förslag

Har du fått något konstigt förslag någon gång?

emsems
2008-11-11 17:04
0

En kille ville att jag skulle gå runt på honom. En annan ville massera fötter (totala främlingar).
Sedan har man väl fått ksumma förslag av folk man "känner" också. Tex en som ville att jag skulle ha sex med honom och hans tjej (jag kände tjejen) men hon verkade inte veta om detta.

Karmatarerskanise
2008-11-11 17:07
0

Har nog fått en del, men jag har valt att förtränga dom :)

Salladshataren
2008-11-11 17:38
0

Typ klä av mig framför webcamen, men nja… Tror inte det :P

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

hus-musen
2008-11-11 18:01
0

jo då en del skumma o en del riktigt störda förslag har jag fått.. inga man bör prata om kanske=)

Qui dormit, non peccat

[Cute]
2008-11-11 18:30
0

En kille ville ge mig 20 tusen om jag gav mitt nummer så att han kunde ringa och komma över när han kände för det… Sa såklart nej! Usch…

Aviendha
2008-11-11 18:52
0

Hmm.. Jo, som "lite sex då, du kan ju sova under tiden" Jag gick direkt.

"Kan inte jag få kalla dig för…" Pengar för fotosessioner, trekanter med ovetande flickvänner. Blev stött på under ett krogbesök. Förklarade att jag inte var intresserad och dessutom var förlovad. "Ring och gör slut nu då, sen ringer du o blir tillsammans med han igen efteråt, då har du ju inte vart otrogen" Dessa är väl de mer rumsrena.

Salladshataren
2008-11-11 18:58
1

#6 Men, hahahaha. Är han dum eller? Skrattande

Aviendha
2008-11-11 19:02
0

#7 Vilken av dem ;) Av någon anledning verkar jag attrahera mysko människor. Tillägas bör väl att merparten av dessa är under fyllan.

Salladshataren
2008-11-11 19:12
0

#8 Han som stötte på dig på krogen :P

emsems
2008-11-13 17:11
0

#6 Hahahah! Så bekant =)

ChristineL
2008-11-13 18:32
0

Har väl blivit en del sånna som handlar om sex… 45-åring som presenterar sig som gift och har barn som reser en del i jobbet och är ute efter en ung tjej att ha "lite kul" med, "träffa mig!" var den nån som skrev en gång, bara för att det stod "Sexliv - Ja, tack" på min presentation på helgon.net och jag sa nej till honom så tyckte han att det var falsk marknadsföring typ :P

Aviendha
2008-11-13 19:10
0

#11 Som om han var rätt person att komentera moral? Finns folk till allt som pappa säger ;)

ChristineL
2008-11-13 19:12
0

#12 - Ja, men precis! Jag brukar inte träffa okända människor att ha sex med hur som helst :P Verkligen folk till allt…

Tomteslakt
2012-12-06 06:17
1

Som tornerspelsryttare/riddare får man en hel del erotiskt relaterade förslag kan jag säga. Vad det nu är som gör att tjejer, Kvinnor, tanter går igång på hos en svettig, skitig (ibland även rostig) och hästluktande person i riddarrustning är för mig utom sunt förnuft Skrattande.

Dock.
Det mest udda förslaget var då jag efter ett tornerspel i högsommarvärmen (26-28 grader i skuggan) fullt rustad med plåt, ringbrynja m.m. sitter på hästen nere i våran medeltidsby när det kommer fram en tjej (rätt ung) och ställer sig närmast av alla besökarna (det är ganska många och svårt att höra vad alla säger).
Hon kollar med rätt så "fuktig" blick på både mig och hästen (ett stort kallblod) och säger efter en stunds skruvande på sig att: "Alltså….jag när du och han (hästen) kom in på banan blev jag alldeles mjuk och varm där nere"… eeeh.. jahaja, vad svarar man på det mitt i besökarhopen med de andra riddarna rätt nära inom hörhåll varav den ena av dom precis hört vartenda ord hon sa och tittar på mig med väldigt road blick.

Strax efter kommer det fram en kvinna i 40års-åldern och börjar prata med henne och säger: "du behöver inte lyssna på henne, hon är bara 13"…jjjjja….

Har även fått förfrågan om de kan få se mitt tält innuti ett tag. Tillsammans med mig alltså¨och då också fått frågan om det går att stänga tältet så ingen ser in. Ehh, jo, men det hörs desto mer :D.

Afturelding
2012-12-06 12:29
1

Det var en kille på internet som ville att jag skulle sy ett par trosor till honom. Han samlade.

Har även blivit tillfrågad om jag skulle kunna tänka mig att vara härskarinna över ett par individer. Fick ett mejl på ett forum jag är medlem på för ett tag sen där en man skrev att han var "27år gammalloserfetto som vill bli piskad". Han kunde tänka sig att bli inneboende slav. Ja men visst, som att vi inte är nog med individer i vår lägenhet på 40 kvm ;)

#11 Hahaha, men det finns så mycket konstigt folk på helgon. Han som ville ha trosor var faktiskt på helgon.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Tomteslakt
2012-12-06 12:40
0

Nog inte så mycket mer konstigt folk på helgon än någon annanstans. Mest fjortisar dock nu för tiden :D. Det är väl i och för sig konstigt folk :D.
Annars är det ju mest så att folk har alternativa intressen och livsstilar, men det gör ju inte folk konstigt för det.

Afturelding
2012-12-06 12:45
0

#16 Absolut! Jag tror du missförstod mig, och jag uttryckte mig kanske lite klumpigt. Folk vågar ta för sig på helgon mer än vad svenskar gör på det stora hela. Och så känns det ibland lite som en rumsren version av darkside.se tycker jag. I alla fall var det så när jag var där. Men det finns givetvis många trevliga människor också, många jag umgicks med eller hade kontakt via internet med hade en profil på helgon, annars skulle ju inte jag varit där :)  Men det är då sant att fler konstiga förslag har jag inte fått någon annanstans, oavsett vad det beror på.

Kanske skulle jag sagt annorlunda istället för konstig.

/Rebecca

PogoPedagog
2012-12-06 13:42
1

#15 Jag skulle absolut kunna tänka mig en slav!! Tror tyvärr de skulle tröttna snabbt när jag inte är så pigg på piskande utan mest vill att de ska sköta städning och disk;)

Afturelding
2012-12-06 13:44
1

#18 Det finns förvånande många som faktiskt vill vara hushållsslavar! Hade jag inte haft sambo så hade jag nog kunnat fundera på det ;)

/Rebecca

[Emma--]
2012-12-06 14:17
0

Var nån som ville betala för ett kort på mina fötter. Detta var på tiden då jag var medlem på helgon. Personen hade massor av kort på fötter :P 
Jag sa nej.

Och en annan skrev och fråga om jag någonsin fantiserat om att gå i för små gummistövlar.

Den svarade jag inte ens på.

Inte direkt sexförslag kanske :P men ändå.

Sarah
2012-12-07 14:50
1

Visserligen har jag fått många konstiga förslag, men ett av de roligaste som jag kommer ihåg var en kille som ville köpa min tröja till sin tjej :) inte sexrelaterat men kul. Var på dansgolvet på berns och en kille kom fram, "du jag älskar din top! vart har du köpt den, vill köpa en till min tjej" jag- är ganska gammal, finns nog inte kvar. "snälla snälla snälla kan jag få köpa den av dig? jag stöter inte på dig, jag vill bara köpa tröjan". Nej tyvärr.

[RadioMG]
2012-12-08 02:17
0

Enda gången jag sagt nej är när det kom en väldigt trevlig dam och frågade om jag ville vara hennes kavaljer för kvällen. Jag skulle få 1000 kr och mat. Jag tackade vänligt nej (jag jobbade på mack då) men efteråt blev jag faktiskt lite sur över det. Kände mig skit billig av det!

Fuerte
2012-12-14 04:24
0

#20 Haha, det där med gummistövlarna fick mig att skratta rakt ut! No judging, men vilka människor det finns!

Jag har nog inte varit med om så konstiga förslag, men en kille ville stoppa upp ett finger i röven på mig. Det är inte så ovanligt vad jag har förstått nu, men nej tack. Vad är grejen med analsex liksom, förstår att det blir tajtare för killen, men för tjejen känns det ju bara som att man går på toa?

Gur4m1
2012-12-14 07:38
0

En kille ville få låna mina kläder- jeans och skor (alltså för att klä sig i dem, han tände på idén). En annan kille (i princip totalt främmande för mig) hemma hos en vän, ville att han skulle få hålla om mig när vi såg på film- orsak? För att han nyss blivit singel och var så van att hålla om en tjej när han titta på film (urdåligt raggförsök?). Båda killarna fick avslag. Sen har lesbiska tjejer en tendens att ragga/bjuda ut mig trots att jag är 110% hetero-

Det är inte skumt i sig att vara lesbisk eller att ragga :P , det skumma är att de ändå får för sig så säkert att jag nog är bi/lesbisk så att de faktiskt vågat bjuda ut mig :D Då de inte känt mig eller så. Det är skumt men även otroligt modigt…Skett både på buss (random som fan), krog och festival.

Det var killarna också, modiga. Man ska jaga det som får en att må bra även om det är udda, men jag var helt enkelt inte rätt person att tillgodose deras behov :>

Skulle jag räkna upp allt knas man fått på internet skulle det bli för mycket. MEn de är väl en del trekanter, sexmöten och förslag över cam. Sånt där som alla tjejer får när de är öppen om att de är just tjejer. Blviit erbjuden pengar för att bli fotad av en man som bodde flera, flera, tiotals, kanske hundra mil bort. Kändes inte så säkert, tror nog han tänkt sig få mer för de pengarna :P

Nu kom jag på det värsta som hände på en fest men det var inga ord. En kille (löst bekant dessutom!) spatserade fram till mig och körde bara ner handen i min urrigning. Jag blev schockad och sa åt honom. Killen flinar och kör upp handen mellan benen på mig! Då slog jag till honom och folk runt omkring började ju reagera. Det var mest en jobbig upplevelse, modigt men jävligt stört, äckligt och respektlöst. Han frågade senare på kvällen om vi skulle knulla….

Raka puckar brukar imponera på mig men han fick faktiskt avslag också… :´(

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com