Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 3211 ggr
Milla00
1

Hör inte av sig.

Jag har varit tillsammans med min tjej i 1 och en halv månad. Vi har träffats varje dag. Nästan bot hoss varandra. Pratat i telefon och på smat hela tiden. Sen har jag åckt i väg några dagar. Hon har åkt väg några dagar och hon kom hem för tre dagar sen. Hon har inte hört av sig till mig på två dagar.Jag har smsat henne men hon svarar inte. Jag har skrivit till henne på chatten när jag ser att hon har varit ine.. Men hon bara ignorerar mig. Vi sa att vi alltid skulle finnas för varandra. Hon säger att hon älskar mig. Men jag är osynlig för henne. Mitt liv rassar. Jag har måt skit men hon har hjälpt mig att orka fortsätta kämpa. Jag lever för henne. Men vad ska jag göra? Jag får inte ur henne ur mitt  huvud. Jag tänker på henne hela tiden och jag saknar henne. Det är två dagar men fortsätter det så här så..Jag orkar inte mer då.

Maria
1

Gå hem till henne och hälsa på så kanske ni kan få prata.

/Maria

Toxics
1

Du får nog helt enkelt vänta och se vad hon har att säga när hon hör av sig. =) Ibland behöver man lite andrum, Hon kanske behöver det nu =)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Karmatarerskanise
0

Först och främst ska du nog inte fixa de där presenterna som du skrev om i en annan tråd fören du fått veta varför hon inte svarar. Lägg inte pengar på en person som verkar ignorera dig.

Fortsätt höra av dig, svarar hon inte hade jag gått hem till henne och frågat vad hon håller på med. Man förtjänar ett svar.

Gronstedt
4

Att ignorera någon är bland det grymmaste man kan göra och det är hemskt för den som drabbas. Det är svårt när man inte kan få något avslut, men du måste nog försöka göra ditt eget avslut. Försök stänga dörren, såret, eller vad man ska kalla det, mot henne, så att du känner att du kan stå för dig själv, att du är en hel person igen och inte känner dig halv för att hon lämnat dig vidöppen. När du hittat den styrkan hos dig själv kan du möta henne igen utan att känna att du förödmjukar dig och tigger, och då kan ni kanske reda ut vad som hänt och gå vidare.

Jag tänker på dig (inte för att det hjälper), för jag vet hur illa man far när någon gör så där …

Milla00
1

#2 Kanske är så men efter som att vi har pratat om allting och stötat varandra tycker jag att hon borde säga det.. #4 Tack! Det betyder.

Milla00
1

Kan någon ta bort det här inlägget?

Inlägget är låst för nya kommentarer