Måste skriva av mig..
I helgen var jag på akuten eftersom jag gått med en UVI i flera veckor utan att ha orkat ta tag i det.
Väl där så visar proverna ingenting så då börjar läkaren spekulera i hurvida det kan vara svamp eller så. Men nä, jag har haft både urinvägsinfektion och svamp tidigare och har endast problem när det gäller urinblåsan. Det kliar inte eller så, urinen luktar även skumt som sjutton ibland..
Nämnde även att jag fått en tjock flytning de dagar jag skulle haft mens (denna är också spårlöst försvunnen av någon anledning, äter neovletta och brukar ALLTID få mensen på tredje vita pillret, men inte nu). Har gjort två graviditetstest som båda varit negativa.
Till saken.. Vi kom fram till att jag ska göra ett klamydiatest. Detta gör så ont i mig, för har jag klamydia så vet jag att min pojkvän har ljugit om så himla mycket. Skulle egentligen till ungdomsmottagningen idag, men självklart har jag influensa nu och orkar inte ta mig någonstans.
Sitter här hemma och vet varken ut eller in, det känns bara om om detta trasslar till hela min värld ännu mera, och då ska ni veta att ingenting i mitt liv stämmer just nu.
Mvh Nathalie
Det är typ det testet dom vill göra vid dom symptomen. Har fått göra det x antal gånger trots att jag varit 100% säker att jag inte haft det.
Så tänk inte för mycket innan du fått provsvaren :)
Gjorde du graviditetstesten hos läkaren alltså?
Jo det är omständigheter runt omkring som gör att det inte vore omöjligt att det är så. Vet att han har fifflat, men enligt honom så var det endast han som fick oralsex vid två olika tillfällen. Just därför får jag känslan av att det kan ligga mer bakom detta, iom att jag ev har klamydia :/
Gjorde testen hemma med clearblue (morgonurin), första gången två veckor efter att jag skulle haft mens, och nästa test efter en vecka till.
Mvh Nathalie
Min vän var tillsammans med sin drömkille i flera år, hon hade så väntat på honom och älskat honom så mycket. Men bakom ryggen hade han fifflat med hennes fd bästa vän och min vän fick klamydia. Han hade börjat kontrollera henne, han fick henne att sluta gå ut på krogen, dricka och festa. Efter något år av stark ångest, depression och tvekan om hon skulle lämna honom så gjorde hon det. Hon mår så himla mycket bättre nu. Hon är starkare. Hon tar inte lika mycket skit som hon en gång gjorde och hon lever verkligen livet!
Dumpa honom om du har klamydia, han älskar dig inte som du förtjänar. Annars skulle han aldrig ha gjort så mot dig, när du väl tar dig ur skiten så kommer du bli starkare än någonsin, det är jag helt säker på!
"endast han som fick oralsex vid två olika tillfällen"
Hade min kille NÅGONSIN gjort någonting som klassas som otroghet så hade han flygit ut genom dörren. Så gör man inte mot någon man älskar OAVSETT. Den man älskar ska man ha respekt för och inte gå bakom ryggen på och svika, är personen i fråga kapabel till att göra någonting sådant så förtjänar hon/han inte att bli älskad.
Det är vad jag tycker iaf, så om det visar sig att han åter igen har gjort någonting sånt så råder jag dig att dumpa honom för du förtjänar så mycket bättre.
Men fy, ja då förstår jag oron över att det kan vara så. :/
Nu råkade jag göra valet att förlåta honom då detta hände under en mycket komplicerad tid för oss. Så visar det sig att han inte ens berättat hela sanningen så kan jag lova att det inte finns någon tvekan hos mig längre. Han åker ut!
Mvh Nathalie
Klamydia kna smittas även genom oralsex, är bra att veta :) Detta gäller en del andra könssjukdommar också så din pojkvän är en jävla IDIOT som utsätter dig för sådant! en jäkla skithög. Att du kna förlåta dne typen av otrohet, visst. MEn hur kan du förlåta att han utsatt dig för risken att få könssjukdomar? Sånt ska man inte acceptera.
Nä…usch.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Skulle skälla ut honom extra noga med tanke på riskerna. Klamydia kan ju vara ganska lindrigt när det upptäcks i tid. Inte roligt förstås.
Men finns ju så mycket annat man kan smittas med också.
Men behandlar man inte i tid så finns ju risken att bli steril, så otroligt elakt och ansvarslöst av honom att utsätta dig för dom riskerna.
#7: Jo jag är medveten om det, men eftersom risken verkar vara så pass liten så oroar jag mig förstås att avsugningarna endast är halva sanningen.
Då ska alltså hon ha klamydia i munhållan och smitta honom efter två tillfällen (killarna har väl även svårare att bli smittade? eller har jag bara fått för mig det?)
Mvh Nathalie
Killar har itne svårt att bli smittade men killar får oftast inga eller väldigt små besvär av klamyadia. Man får ju inte glömma att munhålan är precis som slidan, slemhud med ytliga blodkärl och därför kan smittor överföras även där. Klamydia, herpes osv. Även om det finns skillnad på könsherpes och könsherpes så kan detta alltås smittas oralt. Varför tror du man utvecklat "kondomer" för kvinnligt oralsex för lesbiska/killar som vill slicka? :>
Men klamydia är värst för kvinnan, de tär vi som blir sterila och får besvär av det. Män kna gå med det i flera år utan symptom.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com