Dumpad...
Blev dumpad via sms av killen igår… Han vill inte prata med mig.. bara trycker av när jag ringer.. hade verkligen behövt få prata ut med honom… Känner ju mig så misslyckad när man inte vet varför…
Någon som har några bra tips på hur man ska orka gå vidare…

Förlorar du en så fins tusen åter, jag tycker att du skall gå vidare med ditt liv o glömma honom. Livet består av glädje o sorg, konstigtnog kommer du att glömma sorjen men inte glädjen. Nore
Tycker det är ganska lågt att dumpa någon via SMS. Det minsta han är skyldig dig är en förklaring.
Har tyvärr inga tips på hur du ska orka gå vidare.
Kram
Jaa, du. Vad ska man säga om ett sådant beteende?? Dumpa via sms? Fegt och omoget.
Men, nu är ju saker och ting som de är. Om det hade gällt mig så hade jag bara låtit bli att försöka ringa och hoppas att jag skulle få svar på varför tids nog. Visa för fanken att du har stolthet nu, låt bli och ring eller skicka sms. Det är på det sättet du kan visa din styrka.
Jag önskar dig all välgång i framtiden. En sån kille är inte värd dig i alla fall.
*kram*
Jag håller helt med ovanstående. Jag förstår att du vill ha en förklaring men det är svårt att kräva saker av andra som dom inte vill ge dig. Det går liksom inte att tvinga andra. Du kommer att slösa din energi på något som är onödigt. Antingen vill han ge dig en förklaring och då gör han ju det.
Om du förstår hur jag menar, jag är lite trött… ;)
Fy va dåligt gjort måste jag säga, ska man göra slut så ska man i alla fall ta det öga mot öga. Så mycket tycker jag att man förtjänar.
Du är värd något bättre.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag tycker det var fegt och minst sagt omoget att dumpa dig via sms. Och sen att inte ge en förklaring, det är ju närmast oacceptabelt, tycker jag. Men det tycker väl inte han.
Jag tycker du ska glömma honom och helt enkelt gå vidare, du hittar nog någon ny så småningom, om det är det du vill.
Och sen, om det är någon som ska känna sig misslyckad är det i alla fall inte du!
Kämpa vidare! Du klarar dig förhoppningsvis utan honom, ska du se.