1 år ihop
På söndag har jag och min fästman varit tillsammans i ett år. Vi vill fira ordentligt men kommer inte på hur. Vi vill inte gå på resturang iaf. Någon som har några bra tips. Har funderat på att äta persikohalvor med grädde men är ju inte mycket att fira precis.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Köp massageolja och ta hand om varandra. Först lite massage till bra musik och sedan ett bad/dusch tillsammans. Laga någon god mat och bara ta hand om varandra.
Jag har inget förslag på något ni kan göra. Utan tänkte bara ge er ett roligt tips.
Jag och min kille har varit ihop i tre år och på varje årsdag har vi tagit en bild på oss tillsammans. Tänk vad roligt att ha sedan när man har varit ihop i typ 20 år! :D
Bio? :) sedan det som #1 sa, låter enligt mig perfekt!
Boka en natt på hotell/spa. Du säger att du inte vill gå på restaurang, kanske laga en trerätters hemma tillsammans? Eller så hittar ni på något helt annat, ni kanske har nått gemensamt intresse som ni båda tycker är kul?
Ja massage var en bra ide. Vi ska på spa sen i vår men vi kan massera varandra. Kanske bio innan eller efter om det går någon bra film. Får kolla upp det.
Tyvärr så vill min fästman helst se filmen hotell transylvanien. Visst den är säkert bra men inte så romantisk.
Måste det vara en romantisk film då? :)
#7 Nej då men hotell transylvanien. Visst jag sa att jag kan tänka mig att se den men inte på våran ettårsdag. Då vill jag helst inte se en teknad film.
Ok, visste inte tt den var tecknad :P
#8 Tänk att du gör något för din fästman, något som han blir glad av. Det brukar hjälpa en att genomlida sånna saker :)
#10 Haha ja. Han funderade på att se hobbit med. Jag har tjatat så mycket om den så han blivit nyfiken. Bada ihop ska vi iaf göra och äta gott. Blir nog pizza tror jag.
Kan ni inte bara handla hem allt ni behöver o inte gå utanför dörrarna… Stäng telefoner… Informera ev oroliga mammor om ni inte svarar etc.. o bara gör en go frukost tillsammans.. sen ta en mysig dusch… o så spela något eller ja ok kolla på nån film.. men sen förbereda lite god mat… o så duscha o fixa ihop… äter gott o så bara slappa o njuta av varann… en dag mmmm härligt =)
Vad ni än gör så kanske se till att ni gör samma sak varje år, så blir den extra speciell… lycka till ni turturduvor =)
#13 Nja låter inte så speciellt för så gör vi ofta. Sen har vi valplek på förmiddagen. Valpföräldrar vet du. Hunden kommer alltid först. Haha vår lilla bebis.