Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 534 ggr
[SharpMissy]
0

200 medlemmar idag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HIPP HIPP HURRAAAA!!!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=8a23093d-bff5-44dd-8e0a-c2441936e738&Filename=betty boop.gif)

zeretki
0

Wow, kul! :D

[Sajberlena]
0

Pfffuuiiiiiit!!! = uppskattande vissling alltså…!

Jazmine
0

Va kul, såklart också för en så bra sajt :)

Sessan1
0

201 medlemmar står det just nu :)

Madde
0

Vad skoj att det är så många medlemmar =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sessan1
0

202 :)

[SharpMissy]
0

Åh, jag hoppas ju att det här ska bli en levande och rolig sajt att vara på. Dock går indexet ner en hel del pga inaktivitet, bland annat från min sida. Det är dock semestertider och många är utomhus istället för vid datorn, så vi får tycka att det är bra som det är. Kanske vi kan lägga krut på sidan till hösten…? Jag har varit lite "lat" med att fundera vidare på tävlingen, jag tänkte att vi lottar ut en pocketbok om relationer. Hur tävlingen ska se ut vet jag inte än.

Jag önskar er alla en härlig sommar!!

Madde
0

vänta till i höst och vinter, då kommer det vara full aktivitet här inne igen =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sessan1
0

Tror jag oxå att det är mer aktivitet på vinter och höst.

Inne på katter och hittekatter där jag är medlem oxå, är det väldiga aktiviteter Skrattande Det förstår man ju :)

Kattkram/

Sessan1

[SharpMissy]
0

#9 Ja usch ja. Att lämna katter vind för våg under/efter semestern som jag läst att många gör är hemskt. Jag menar, eftersom du menar att det är aktivitet på "hittekatter".

Skulle gärna ha katt om inte sonen var allergisk. Fast helst hund. Men det går inte heller. Men viktigast är ju barnen…

Stravaganza
0

Vad kul att höra!

Sessan1
0

203 just nu :)