Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 2205 ggr
Swadika
2013-01-13 21:44
0

Träffa ex igen?

Jag och mitt ex gjorde slut för över 2,5 år sedan och har i stort sett inte haft någon kontakt sedan dess. Den anledningen till att vi gjorde slut var för att vi nästan aldrig hade tid att träffas och att vi började på gymnasieskolor i olika städer. Det gjorde så jäkla ont då, och det tog lång tid innan jag mådde bra igen.

I torsdags började han skriva till mig igen och vi har pratat nästan konstant sedan dess. Jag saknar honom och han, enligt vad han sa, saknar mig också. Vi var ett fint par även om vi inte var tillsammans så länge.  Och nu har jag helt plötsligt lovat att träffa honom i sommar när vi båda tagit studenten och faktiskt kommer bo i samma stad. Han srev till och med "I sommar kanske det kan bli vi igen"

Dett känns så rätt på något vis, men ändå, jag har aldrig känt att jag saknat honom, men nu när han skrev till mig så ja hela mitt hjärta bultar så fort jag tänker på honom, pratar med honom eller sriver till honom.

Jag vet inte, jag vill nog egentligen höra att jag är helt dum i huvudet som ens överväger att gå igenom det här igen.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Karmatarerskanise
2013-01-13 21:53
7

Eftersom det tog slut pga avstånd och tidsbrist så är det ju inte omöjligt att det kan bli ni igen. Men det får ni ju känna efter när ni träffas igen. Umgås lite innan ni tar något beslut.

JustMySelf
2013-01-13 23:00
3

Jag håller med Hera, när det var en sådan orsak till att ni gjorde slut så kan det ju fungera Glad Ser inget problem till varför ni inte skulle kunna träffas igen, ni behöver ju inte bli tillsammans igen utan börja med att bara träffas och se hur det känns och vart det leder.

[WickedAlly]
2013-01-13 23:08
1

Håller också med Hera :)
Ta det lugnt när ni ses, om det finns något mellan er så kommer nog det kännas ganska fort :)

Clementinbarn
2013-01-27 22:05
0

Jag tycker att du ska ta och träffa honom! :) Det kan säkerligen fungera och om det känns fel när ni väl träffas så har du iaf gett det han chans! Ger du det inte en chans så kanske du kommer ångra dig så totalt efteråt så jag säger igen, ge det en chans om det känns rätt! :)

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor